op zoek naar eenvoudig recept voor goedkope cristal stimulans

krka2y2

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Hallo!
Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag.
Hoe maak je amfetamine meth mephedrone clephedrone (idk iets makkelijks om te koken dat een goedkoop stimulerend middel is dat in kristalvorm wordt geserveerd) in de keuken zonder labapparatuur zonder
zonder scheikundige kennis en met goedkope en makkelijk te verkrijgen precursors in Polen.
Bedankt voor je hulp en sorry voor het slechte Engels.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
176
Dobry dzien,
Alles wat je wilt/moet weten is hier op BB of je kunt wat chem 101 materiaal vinden op YT enz.
Een goede plek om te beginnen is het omzetten van efedrine of pseudo-pillen van de apotheek in methamfetamine. Je hebt niet veel (of helemaal geen) apparatuur nodig en alles wat je nodig zou kunnen hebben is te vinden in een plaatselijke ijzerwinkel enz. Ondanks alle propaganda is het NIET - DAT - gevaarlijk, als je een beetje gezond verstand hebt en het veilig aanpakt. Als alles voorbereid is, is de reductie in principe één stap en dan claim je je product en maak je het schoon / kristalliseer je het.

Gewoon lezen, ...lezen lezen lezen ... en nog meer lezen. Oefen ook kleine dingen, bijvoorbeeld het drogen van oplosmiddelen met epsomzout. Jodiumzouten neerslaan uit jodiumtincturen of povidonoplossingen. Door gewoon alles voor te bereiden voor die ene stap reductie, krijg je genoeg labervaring en techniek om hiermee om te gaan. Als het je lukt en je doet het goed, dan heb je een leuke beloning om van te genieten. Nog belangrijker is dat je iets hebt geleerd en initiatief hebt genomen om het voor jezelf te voltooien. Nu ken je een leuk goocheltrucje.

4evawiththejuggalos

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
heyy sorry dat ik jullie lastig val maar ik ben ook nieuw hier en ik zit in dezelfde situatie als degene die de og post heeft geschreven, ik heb meth onderzocht en de meeste recepten die ik heb gevonden vereisen glaswerk en apparatuur en andere dingen die moeilijk te verkrijgen kunnen zijn, dus zou je een recept kunnen uitleggen of bijvoegen dat je kent dat zo simpel mogelijk is of weinig tot geen apparatuur vereist? of een drug aanbevelen die makkelijk te synthetiseren is met beperkte middelen en ervaring. Dank u en sorry voor slecht Engels

View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
176
Als je aan efedrine/pseudo-efedrine kunt komen, kun je er op een paar verschillende manieren meth van maken.
1, rode fosfor en jodium maken hydriodisch zuur - je kookt efedrine in HI zuur - zo simpel is het. Daarna verwerk je het in ijs.
2. "shake and bake" ammoniumnitraat cold packs, lithiumbatterijen, - de ammoniak reageert tot een gas en condenseert tot een vloeistof in de fles, waardoor het lithium oplost (en er nog meer nerdy dingen gebeuren), maar deze oplossing reduceert efedrine tot meth. Uiteindelijk is dit een "één pot" kooktechniek die heel gemakkelijk kan worden geïmproviseerd met
huishoudelijke en winkelartikelen. Het is ook behoorlijk gevaarlijk als je niet weet wat je doet. Het is eigenlijk allemaal... scheikunde.
3. Je kunt 4mmc ook maken van efedrine pillen (of pseudo-efedrine) ik denk van allebei?
4. Als je lang genoeg op deze site kijkt, zul je iets vinden wat je kunt doen. Graaf je in man.

Zoals ik hierboven al zei, lees en bestudeer zoveel als je kunt. Je kunt mensen vragen stellen, maar stel mensen niet de vragen die je aan google zou moeten stellen.
Je kunt me een bericht sturen als je wilt, dan kan ik je proberen te helpen en tips geven.
Welkom op BB en veel succes!

Carlz

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
De shake and bake methode is erg gevaarlijk voor beginners.

Als je meth wilt maken, raad ik je aan om de eerste methode te gebruiken, die van efedrinetabletten.

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
54
Je kunt geen 4mmc maken van pseudo, maar je kunt wel methcathinon maken met pseudo en kmno4

Dj.Tizo

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Respect wordt verdiend door advies van dergelijke personen die de waarheid spreken. Waardeer

Dj.Tizo

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Respect wordt verdiend door advies van dergelijke personen die de waarheid spreken. Waardeer

bigdigrandy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hallo,
Ik voel je probleem echt aan, want ik was net als jij, dus ik heb een oplossing voor je probleem.
. Als je een echt gemakkelijke stimulant wilt, zou ik je aanraden om methcathionen te synthetiseren, omdat je over het algemeen alleen het reactiemengsel hoeft te roeren en de precusors zijn overal verkrijgbaar, er is bijvoorbeeld een video van A-PVP op BB met behulp van valerofenon, waterstofbromide (dat kan worden vervangen door broom als je het niet kunt krijgen) en wat pyrrolodine (als je pentedrone (pentedrone is een mephedrone derivaat) als stimulant wilt, vervang pyrrolodine dan door methylamine, maar pas de molaire massa aan). Je kunt in gerall elk atoom met een stikstof omzetten in een zout met zoutzuur, wat kristallen oplevert. De precursors zouden verkrijgbaar moeten zijn bij etsy of synthetika eu, wat eigenlijk een Pools bedrijf is. Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, schrijf me dan.

Dj.Tizo

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4

cannedgoods77

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
5
I don’t know how personally but i think someone, did post something about it already