• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Event Lokaal geneesmiddelenmarktonderzoek - Pomoc

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Zdravim chcel som prispiet do komunity ze by som napisal nieco malo o Slovensku a o tom ako to tu funguje. Potreboval door som vsak pomoc s niektorymi otazkami.
Ak niekto vie poradit pomoct budem rad.

2.1 Een lijst met lokale online verkopers en verkeer op hun websites

2.2 Populaire marktplaatsen in jouw land en analyse van hun sites/verkeer:

4.Een uitgebreide lijst van thematische en bijna thematische websites / telegramgroepen, of kanalen / gemeenschappen in Discord, of andere sociale netwerken met nieuws over drugsgebruik en drugshandel in je land
 

Ladas

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Hallo, kunt u mij adviseren hoe ik dit moet doen?
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Hoe wat? Wat bedoel je?
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Ik begrijp niet waarom je deze vraag hier stelt, aangezien dit een vraag is die volledig buiten het bestek van deze post valt. Maar ik heb je teruggeschreven in een privébericht.
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Als je een analist voor bbg wilt zijn, moet je er iets vanaf weten, en je niet gewoon aanmelden en het ons dan voor je laten doen ....
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Ty orko. En ik kan het niet vragen?
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Als je solliciteert, vraag je dan ook aan andere mensen hoe je het moet doen?

Weet je nog iets anders dan beledigingen?

P.S. En over je ernst valt ook te discussiëren.... Eerst schrijf je me dat je iets wilt en dan speel je dood bug....
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Het is duidelijk dat je het niet begrijpt, dus ik zal het je proberen uit te leggen. Dit is geen baan om iets voor deze gemeenschap te doen. Niemand ter wereld weet alles, dus het is normaal en natuurlijk om te vragen of iemand je kan helpen. Ik kon 3 vragen niet helemaal verwerken omdat ik niet van alle Slowaakse sites etc. op de hoogte ben, en ik stelde maar 3 vragen, dus ik wilde niet dat iemand alles voor me zou doen.Het punt was dat wie wil helpen, laat hem helpen, wie niet wil helpen, laat hem niet helpen. In andere "nationale" groepen kun je volledig vergelijkbare vragen tegenkomen die precies op deze "Enquête" zijn gebaseerd. Er bestaat geen twijfel over mijn ernst. Hoe dan ook, ik wil hier zeker geen ruzie maken omdat het gênant en onserieus is en ik bied je mijn excuses aan voor mijn overdreven reactie, dat geef ik toe. Maar als je een probleem hebt of me toch iets wilt vertellen, schrijf me dan alsjeblieft een privébericht.
 
Top