Ken uw medicijn: Hoe identificeer je een onbekende stof

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
130
Points
33
Stel je voor dat je een onbekend poeder krijgt. Het maakt niet uit hoe je eraan komt: een vriend gaf het je om te proberen, je stal het uit de zak van een bewusteloze straatjunk of je vond het per ongeluk in een taxi. Het maakt niet uit hoe je eraan komt, wat telt is dat je de drug in je hand hebt en dat je het waarschijnlijk echt wilt gebruiken.
Is het stom? Misschien wel. Maar het is niet zo gemakkelijk om mezelf te dwingen het obscure poeder niet te gebruiken...

En dan wordt de vraag: Wat is het poeder in mijn hand?
Is het Amfetamine of DOB? Zou het Mephedrone of Fentanyl kunnen zijn?
Een hebberige, dwaze junk zal zeggen "fuck it, laten we deze troep proberen en wel zien".

Behalve dat dit niet iets is wat je op jezelf moet proberen terwijl je wacht om high te worden. Het resultaat kan dramatisch het tegenovergestelde zijn, en in plaats van genot, krijg je alleen frustratie, teleurstelling, en misschien zelfs de dood met schuim dat uit je mond komt. Het is genoeg om gewoon de stof te gebruiken, waarvan de dosering tientallen of zelfs honderden keren lager is dan de dosering van amfetamine en cocaïne. Als je de gewoonte hebt om jezelf een nummer in te schenken om te proberen (een klein nummer, minder dan normaal - je bent niet dom), kun je zo hard en zo snel een overdosis nemen dat je vrienden niet eens de tijd hebben om na te denken over wat ze moeten doen.

Daarom bespreken we in dit hoofdstuk manieren om verschillende stoffen te herkennen. Het kan je leven redden.
Deel je verhalen over obscure stoffen en de gevolgen van het gebruik ervan.
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Een eenvoudig antwoord zou zijn: giet het in de gootsteen of geef het aan een dakloze om het te proberen, maar wij komen met het beste antwoord aller tijden:

1. Wees geen junkie en observeer! Welke kenmerken heeft het? Lijkt het op een drug die je eerder hebt gebruikt? Zo ja, dan is het waarschijnlijk die drug.
2. Een andere manier is om rond te vragen, misschien? Kennen je vrienden iemand die het spul verkoopt dat je net hebt gevonden? Zoek het uit.
3. Laten we zeggen dat je een paar blotters vindt. We kunnen aannemen dat het LSD blotters zijn, maar we weten het niet zeker en dus laten we ze testen. Wacht een week totdat je test voor eenmalig gebruik arriveert. Soms wordt 25I-NBOMe verkocht als LSD in blottervorm en dat is een beetje de reden waarom je die blotters wilt testen. (25I-NBOMe is een gevaarlijk hallucinogeen, het kan de dood tot gevolg hebben).
4. De laatste test is simpel, maar het is min of meer geen test en het gaat als volgt: LEVER HET IN BOZO.

Laten we nummer 4 wat beter uitleggen. OutLaw zegt als argument iets in de trant van: wat als je deze mysterieuze drug neemt en je neemt een hoeveelheid boven de dodelijke dosis? Je zou natuurlijk dood zijn, maar ben je bereid dat risico te nemen?

(We stellen voor om wiet te nemen en geen willekeurige zakjes met rare mysterieuze drugs van de straat te plukken, maar jullie doen maar wat <3)
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Marquis reagens kost ongeveer $20 voor 15 ml of maak het zelf. Het kan je veel vertellen. 300 tests in dat flesje. Visuele vergelijking via internet kan je ergens brengen. Een smeltpunttest is een ander onderdeel, er zijn instructies in het analytische chemie forum. Kijken waar het wel of niet in oplost is soms een nuttige test.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Je kunt heel eenvoudig Marquis-reagens maken. Je moet alleen formaldehyde combineren met H2SO4. En je hoeft het niet te kopen
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Dipsticks voor drugstests, ze zijn spotgoedkoop en je kunt tests kopen die bijna alle gangbare drugs onderscheiden en die veel langer meegaan dan reagenskits die ook nog eens ontzettend duur zijn om te gebruiken, eens in de blauwe maan haal je een willekeurig zakje poeder op. Toegegeven, je eigen reagentia maken is goedkoper en vermindert het verlies op de kosten van op de markt gebrachte reagenskits die online worden verkocht, maar dit vereist wel dat je de chemicaliën bezit om een reagens te maken, niet iets waar iedereen toegang toe heeft.

Maar mijn gedachte over de vraag wat ik zou doen als ik een willekeurig drugszakje vol met een onbekend poeder zou vinden, is het door het toilet spoelen of in de vuilnisbak gooien en van die troep afkomen. Misschien heb je niet eens een zakje met drugs, maar wat willekeurige troep die het niet waard is om je tijd aan te verspillen, een zakje met de as van iemands Nan erin?
 
Top