mijn mening over gekloonde CC is dat het ingewikkeld en technisch moeilijk is. ik heb er een tijdje over gelezen, maar ik realiseer me nu dat ik het misschien mis heb, maar om een kaart te klonen en er geld mee op te nemen heb je software nodig (EMV chip reader writer software) die de gestolen gegevens van de buitenlandse CC naar een schone nieuwe kaart schrijft. Met een chip en een magnetische veer is dergelijke software alleen beschikbaar voor banken en kost rond de 30K Ik vond op DNM verschillende verkopers die dergelijke gepirateerde software aanbieden voor 1k maar overal kwam ik tegen dat het oplichters zijn en dat dergelijke gepirateerde software niet bestaat er is alleen originele gelicenseerde software beschikbaar voor geregistreerde bedrijven.
Ooit was het mogelijk het was makkelijker omdat de gegevens (tarck1-3) die nodig zijn voor het schrijven werden opgeslagen op de magnetische veer van de kaart, maar sinds de nieuwe kaarten met EMV-chip is het ingewikkelder, maar niet onmogelijk je zou moeten weten hoe het te doen en ik heb niet gezien dat.
Om de gegevens van een buitenlandse kaart te krijgen, heb je een skimmer nodig en een nep-keylogger of een mini-spycam die op de geldautomaat wordt geplaatst en op de pin van het toetsenbord is gericht om de pin op te nemen. Er zijn veel verkopers van dit apparaat, maar veel van hen zijn oplichters en het is een risico. Een van hen is
https://t.me/SKIMMINGpARTs.
maar ik heb ook gelezen dat het oplichterij is, maar het zou een vals spoor van een concurrent kunnen zijn, ik weet het niet.
Persoonlijk denk ik dat er altijd hackers zullen zijn die misbruik kunnen maken van het financiële systeem.