Hallo,
Kunt u mij eerst uitleggen wat het "doel" is van dit legitieme chemische bedrijf, is het verkoop? productie? ontwikkeling? wederverkoop? aangezien dit een van de vragen is die zal worden gecontroleerd?
Het spijt me, maar er zitten gewoon te veel fouten in uw plan dat een audit en wetshandhaving u onmiddellijk zullen opmerken.
Ten eerste kun je wel of niet weten wanneer je geaudit wordt, het kan gepland zijn maar ook willekeurig, dus je kunt je er wel of niet op voorbereiden.
Ten tweede, als dit het bedrijf is dat je wilt gebruiken als je "lege" bedrijf, dan wil je beginnen met het kopen van kleine hoeveelheden precursoren die "passen" bij de labapparatuur die je koopt.
Ten derde wil je je bedrijf in ieder geval de eerste 2 tot 4 jaar niet gebruiken voor illegale activiteiten, nieuwe bedrijven worden gecontroleerd door de douane als ze iets importeren of exporteren tussen landen.
Ten vierde, de reden om eerst 2-4 jaar een legitiem bedrijf te hebben is omwille van de legitimiteit bij audits en inkomsten.
Ten vijfde gebruik je je bedrijf niet om de "belangrijkste" gebruiker van illegale precursoren te zijn. Wat je moet doen is een lege vennootschap openen op naam van iemand anders, de precursoren kopen via je hoofdvennootschap en ze aan jezelf verkopen via je lege vennootschap. Op die manier ben je bij een controle niet verantwoordelijk.
Ik kan hier nog wel even doorgaan, maar ik hoop dat je al aan deze scenario's hebt gedacht?
Met vriendelijke groet,
Als je geïnteresseerd bent in het delen van ideeën, kunnen we deze discussie in PM houden, ik zou meer dan blij zijn om te helpen omdat ik deze dingen vrij goed weet.