Hoe maak je speedpasta van A-Oil (op zoek naar een echte how to)

bordello

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Hallo vrienden,

Ik was op zoek naar een echte how to over dit onderwerp.

Ik vond een thread, maar de thread was niet het echte werk. Als iemand zo aardig zou zijn om een goede stap voor stap te schrijven, zou dat geweldig zijn!

Ik wil 5kg pasta maken van 1 liter olie. PH is 12,2. Ik heb zwavelzuur 96 procent en isopropanol 99 procent. Ik heb ook 2 kg cafeïne en creatine. Probeer me niet te overtuigen om mijn spullen te knippen. Hij wil niet meer dan 600€ per kg betalen, dus hoe moet ik dit doen zonder te knippen? Ik heb geld nodig, hij heeft klote speed nodig, dat is de deal.

Als iemand me kan helpen zou ik heel dankbaar zijn!

Bedankt
Bordello
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Uit 1 liter olie van topkwaliteit krijg je maximaal 2,6-2,8kg pasta en daarvoor heb je beter methanol dan IPA nodig.
Wat PH betreft kan het me niet schelen wat mensen denken en wat voor urban legends ze geloven, maar PH12 betekent dat er nog wat water in zit (dat kun je controleren in de vriezer), de zuiverste olie van de beste kwaliteit heeft een PH van rond de 10 en dat wordt hoger als het wordt gemengd met het oplosmiddel.
 
Last edited:

bordello

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Het lijkt erop dat u professioneel bent. Mag ik je vragen om een stap voor stap het zou mij en anderen veel helpen bro
 

skanderbeg

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
59
Reaction score
33
Points
18
IPA werkt, maar is niet optimaal voor de hoogste opbrengst. Voor 1 kg olie heb je 5 kg pure methanol nodig. Meng goed en voeg het zuur druppelsgewijs toe met een zuurpipet onder non-stop roeren zodat je geen amfetamine bederft. Gebruik een geijkte digitale pH-meter (Milwaukee is het beste) en bereik Ph 6 voor de pasta. Nadat Ph 6 is bereikt, gebruik je de grote vellen filtreerpapier om te drogen (een heleboel). Voor het mengen/snijden poeder je de amfetamine tot een zo fijn mogelijk poeder en de cafeïne ook. Gebruik een poedermengmachine (ik kan je niet helpen welke je moet gebruiken omdat ik dat deel van het werk niet doe, maar je komt er wel uit, het is niet moeilijk). Na het poederen en mengen gebruiken we meestal een REDATS handbediende hydraulische pers + handmatig gemaakte stalen vormen om het poeder tot een baksteenvorm te persen. Na het persen gewoon vacumeren of in een plastic zak doen en verkopen.
 

bordello

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Dank je bro! Dus als ik natte pasta wil verkopen, moet ik het gedeelte met het filterblad weglaten? En waarom zetten mensen het in de koelkast? Wat is de opbrengst van deze methode?
 

skanderbeg

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
59
Reaction score
33
Points
18
Je moet het drogen en filteren, want nadat je stopt met roeren zakt de amfetamine naar de bodem. De term "speedpasta" verwijst meestal naar een niet volledig gedroogd of zuiver product (dus een nat product, een versneden/gemengd product etc.) De koelkast is voor de A-olie, sommige mensen stoppen de olie in de vriezer om het water eruit te vriezen, behalve de olie, wat vreemd is, maar ik heb het zelf nooit gedaan en droog het gewoon met een droogmiddel. De opbrengst hangt bijna volledig af van de kwaliteit/zuiverheid van de A-olie.
 
Top