Question Hoe maak je cannabinoïdenpapier?

TheDiscoking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Leg a.u.b. in zeer eenvoudige bewoordingen een methode uit om noids aan te brengen op papier voor verzending naar een faciliteit.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,109
Deals
1
Hallo. Los op in alcohol en laat je papier hierin weken.

TheDiscoking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Dat begrijp ik, maar is er geen manier om te formuleren hoeveel chemie een blad kan bevatten enz.

BoonDock

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
De formule die je gebruikt om je cannabinoïde te smelten. Ik heb vrienden die evrclear 150 proof liquor gebruikten om hun noidpoeder te smelten.

BoonDock

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
Misschien 5 gram noid en een paar eetlepels likeur verwarmd tot het smelt. Doop er dan papier in en laat het aan de lucht drogen. Te veel zal ervoor zorgen dat het gaat stinken...fyi. Je zult ermee moeten betalen om je resultaten te krijgen.

flightrcs

Arested
Member
Reaction score
50
Zoals de jongens hierboven al eerder zeiden, laat het papier weken in een pot of kom en u krijgt direct resultaat, bij voorbaat dank @Tony!

albeereal

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Maar als noids de gele kleur hebben, is dat te zien op papier. Hoe krijg ik de noid wit zodat een witte pagina niet geel wordt?

dnkr

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
5 gram lijkt veel voor 1 papiertje? Ik lees anekdotische rapporten van mensen die 250 mg per blad gebruiken (met de recentere sterkere chems).

BoonDock

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
Ja, je hebt gelijk. Ik ben teruggegaan en heb mijn vriend gevraagd wie dit heeft gedaan. Hij lachte zich rot om wat ik schreef. Hij zegt 150 tot 400 mg. Hij zegt waar je maar mee weg kunt komen. Hij gelooft dat jouw 250 mg de norm is. Sorry

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18

Ik geef er de voorkeur aan dat hij een spuitpistool gebruikt, zodat sommige gebieden verstoken blijven van de Noid. Want als de Noid erg sterk en actief is, kan het onderdompelen van het hele papier leiden tot vergiftiging of KO.

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18

Het komt erop neer hoe actief de Noid is die je gebruikt. Voor sommige nieuwe formules kan 5g zelfs te veel zijn.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,109
Deals
1
Goed idee. Je kunt ook een lage concentratie noïdoplossing maken om het te doen. Als je bijvoorbeeld N mg/ml oplossing in X g papier laat weken, kun je tellen hoeveel noïd 1 g papier bevat. Xg / N mg/ml.

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18

@GPatton je hebt helemaal gelijk bro, berekenen met betrekking tot de massa's en molaire massa's zal de veiligste en meest praktische route zijn om te nemen, maar ik betwijfel of hij het geduld zal hebben om die route te nemen, maar voor een veiligere reis zal ik je oplossing aanbevelen.

dnkr

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Bedoel je dat je het papier droog moet wegen en dan het papier nat moet wegen om het gewichtsverschil te bepalen voordat je gaat rekenen? Of is er een andere methode die ik niet zie 😅.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,109
Deals
1
Nee, je kunt droog papier wegen voor en na toevoeging van deze oplossing. Het massaverschil is de hoeveelheid noid. Als je een oplossing met N mg/ml (bijvoorbeeld 1 ml) op 1 g papier laat weken, krijg je 1 g papier met N mg noid. Begrijp je mijn idee?

dnkr

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Ah oké, bedankt voor de verduidelijking, ik snap het nu, dat is echt een geweldige manier om het te meten, bedankt!