Hier is praktische uitleg over het volgende leven, het doel van het menselijk leven, filosofische/religieuze feiten, theorieën enz.

aksim

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Praktische uitleg (bijvoorbeeld) :- "Ten eerste, kun je me elke seconde vertellen vanaf het moment dat je geboren bent? (ik heb elke seconde detail nodig?? dat wat - wat je hebt gedacht en gedaan op elke enkele seconde)

Kunt u mij elk detail vertellen van uw `1 goedkoopste minuut of uw hele uur, dag, week, maand, jaar of uw hele leven?

als je niet in staat bent om me over dit leven te vertellen, welk bewijs heb je dan dat je je verleden niet vergeten bent? en dat je dit huidige leven in de toekomst niet zult vergeten?

Het is een feit dat de Allerhoogste Heer Krishna bestaat, maar wij bezitten niet de intelligentie om hem te begrijpen.
er is ook een volgend leven. en ik heb je al bewezen dat geen enkele wetenschapper, geen enkele politicus, geen enkele zogenaamde intelligente man in deze wereld in staat is om deze waarheid te begrijpen. omdat ze het zich inbeelden. en je kunt je niet inbeelden wat god is, wie god is, wat er na het leven is enz.
_______
Je kunt niet zeggen dat je vader voor je geboorte niet bestond.

Dus moet je aan je moeder vragen: "Wie is mijn vader?" En als ze zegt: "Deze meneer is je vader," dan is het in orde. Het is gemakkelijk.
Anders, als je onderzoek doet, "Wie is mijn vader?" ga je levenslang zoeken; je zult je vader nooit vinden.

(Misschien...misschien zeg je nu dat ik mijn vader zal zoeken in DNA, of dat ik het zal bewijzen door foto's, of vele andere dingen die ik van mijn moeder zal krijgen en bewijzen dat wie mijn echte vader is.{ Dus je moet de autoriteit geloven. Wie is die autoriteit? Zij is je moeder. Je kunt geen foto's, DNA of vele andere dingen claimen zonder autoriteit (of je moeder).

Als je DNA, foto's en vele andere bewijzen van andere vrouwen dan je moeder laat zien, wat is dan het nut van die bewijzen?} )

Ook moet je echte autoriteit volgen. "Wat U ook gesproken hebt, ik accepteer het", dan is er geen probleem. En U wordt aanvaard door Devala, Narada, Vyasa, en U spreekt zelf, en later hebben alle acarya's aanvaard. Dan zal ik volgen.
Ik zal grote persoonlijkheden moeten volgen. Om dezelfde reden zegt moeder, deze heer is mijn vader. Dat is alles. Beëindig de zaak. Waar is de noodzaak om onderzoek te doen? Alle autoriteiten aanvaarden Krishna, de Hoogste Persoonlijkheid van God. Je aanvaardt het; dan is je zoektocht naar God beëindigd.

Waarom zou je je tijd verspillen?
_______
het enige wat je nodig hebt is het van een autoriteit te horen (net als moeder). en ik heb deze waarheid gehoord van een autoriteit, Srila Prabhupada, hij is mijn spirituele meester.
Ik spreek deze dingen niet uit mezelf.
___________

in deze wereld kan niemand vol vrede zijn. dit is allemaal een feit.

Want we lijden allemaal in deze wereld aan 4 problemen: ziekte, ouderdom, dood en geboorte na geboorte.

Zeg eens, ben je echt gelukkig? Je kunt niet gelukkig zijn als je deze 4 hoofdproblemen negeert. Dan word je nog steeds gedwongen door de natuur.
___________________

als je echt gelukkig wilt zijn, volg dan deze 6 dingen: geen illegale seks, niet wandelen, geen d.tapijten (geen thee en koffie), geen vlees eten (geen ui en knoflook).

5e ding is wat je ook eet `1st offer het aan Supreme Lord Krishna. (als je weet wat goeroe parama-para is, offer hen dan voedsel, niet direct aan Opperheer Krishna)

en 6de " Belangrijkste ding " is dat je moet zingen " hare krishna hare krishna krishna hare hare hare rama hare rama rama hare hare ".
_______________________________
Als je niet in staat bent om deze 4 dingen te volgen geen ongeoorloofde s.ex, geen g.ambling, geen d.rugs, geen vlees eten dan maak je geen zorgen, maar het chanten van deze heilige naam ( Hare Krishna Maha-Mantra ) is zeer-zeer en zeer belangrijk.

Zing "hare krishna hare krishna krishna hare hare hare rama hare rama rama hare hare" en wees gelukkig.

Als je me nog steeds niet gelooft, chant dan een andere naam gedurende 5 minuten en chant deze heilige naam gedurende 5 minuten en je zult effect zien. Ik beloof je dat het werkt. En chant ten minste 16 rondes (elke ronde van 108 kralen) van de Hare Krishna maha-mantra per dag.
____________
Hier is geen sprake van citaten uit Heilige Boeken, persoonlijke ervaringen, geloof of overtuiging. Ik accepteer dat geloof soms ook blind is. Hier is al praktische uitleg die al heeft bewezen dat ieder`1 anders in deze wereld niets meer is dan Bezig Dwaas en totaal idioot.
_________________________
Bron(nen):
Elke`1 is al Blind in deze wereld en als je een andere Blind volgt dan vallen jullie beiden in een gat. dus probeer die persoon te volgen die Spirituele Ogen heeft die je op het Juiste Pad kunnen leiden. (mijn Autoriteit & Gids is mijn Spirituele Meester "Srila Prabhupada")
_____________
als je het werkelijke doel van het menselijk leven wilt zien, zie dan deze link: ( triple w ( d . o . t ) asitis ( d . o . t ) c . o . m {Bekijk het })
Lees het volledig. (ik beloof alleen lezers van dit boek dat ze {hij/zij} elk antwoord zullen krijgen dat ze willen weten over waarom ik in deze materiële wereld ben, wie ik ben, wat er na dit leven zal gebeuren, wat het beste is dat het menselijk leven perfect zal maken en wat perfectie van het menselijk leven is. Het doel van het menselijk leven is niet om als een dier te leven, want iedereen doet op dit moment 4 dingen: slapen, eten, seks en angst. Het doel van het menselijk leven is om bevrijd te worden van geboorte na geboorte, ouderdom, ziekte en dood.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Zeer interessant om te lezen!
 
Top