• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Another City Hallo Slowakije

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Hallo, er was een actieve Slowaakse kamer in het verleden nadat de lokale groepen werden gesloten, maar de admins kwamen tot hun zinnen en herstelde het. Zijn er nog actieve leden?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Ze zijn duidelijk ..... Nazdarek
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Helou helou paradička... wat doe je hier of ben je gewoon een passief lid?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Het is niet mijn eerste forum, maar het is absoluut het beste in termen van ideeën en je kunt hier veel leren .... En de sefks hebben geen probleem om uit te leggen om te helpen met alles wat ik roep, ik vind het leuk hier. Hoe zit het met p2p heeft iemand het geprobeerd?
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
p2p Ik heb ervaring maar niet hier ... op bohemia heb ik een paar ervaringen met albanezen super met amerikanen het tegenovergestelde (noch goederen noch geld) ... maar hier heb ik nog geen ervaring
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Zdravim Vas
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Hi Spiritus welkom... voel je vrij om jezelf voor te stellen op .... zodat we kunnen beginnen met het opbouwen van de structuur van de onderwerpen die we hier zullen starten.
 
View previous replies…

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Natuurlijk, ik ben op dit moment een beginner die probeert uit te vinden hoe ik pseudoefedrine uit Modafen kan halen omdat ik niet bij een andere meth precursor kan komen.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Gebruik geen modafeen, het is een dure rotzooi. Jullie moeten de hele hond oprotten, dat is onmogelijk. Ik kan je advies geven of je de weg wijzen naar waar de suiker vandaan komt, maar fuck Slowakije.....
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Dat zou geweldig zijn, ik zou heel dankbaar zijn om iets nieuws te leren. Schrijf me gerust, ik zal heel blij zijn.
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Geen super @maserkooo start alsjeblieft een nieuw onderwerp waar je verder op in kunt gaan zodat anderen kunnen leren.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Mijn advies is om altijd een grote natte handdoek bij je te hebben en het hoofd koel te houden in elke situatie. Ongelukken horen erbij, dus wees er altijd op voorbereid.
de manier om te gaan.
 

Ladas

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Ahooj ahoj aj ja ta zdraviim
 

hreskovladoo3

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Caute.kan iemand aan vloeibare efedrine komen?
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Omdat efedrine en pseudo-efedrine het onderwerp is dat je hier aansnijdt, heb ik er een aparte discussie over gestart zodat andere gebruikers het op één plaats hebben
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Als je genoeg suikers wilt voor weinig €, kijk dan online apotheken in Spanje (respidina) en Italië (reactine duo) hebben geen probleem met het verzenden van 100 dozen. Of zoek een contact in Polen (cirrus, sudafed pseudoefedrina espefa) En als je een beginner bent is de makkelijkste extractie sudafed. Daar leer je verschillende technieken veel vallen en opstaan . En vooral vpn pay en google zonder iemand om het je te leren is het helemaal niet moeilijk maar ik ben autodidact en 5 jaar oud ik lees en lees elke dag ik maak aantekeningen . Naar mijn mening en wat het beste bij mij past is shake &bake one pot . Ik doe het niet voor zaken ik doe het voor mezelf voor de kwaliteit die in Slowakije is.
 

hreskovladoo3

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jongens, hebben jullie iemand die geverifieerd heeft bij wie ik meth kan kopen en dat het niet een of andere fuck up is? Want ik heb al twee keer besteld via dark en de tweede keer via telegram en het was nog steeds een fuck up. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen en ik ben nog steeds op zoek naar iemand die in is voor witte kaarten en die Paypall en western transfers. Als u mij zou kunnen helpen zou ik u dankbaar zijn
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
:) Hallo allemaal, ik wil jullie om advies vragen. Hebben jullie ervaring met P2P? Wat is de gemakkelijkste manier om fenylaceton te maken van onze lokale "Beschikbare" grondstoffen? Bedankt
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
voor grondstoffen zou ik gordon ramsey of constantylious aanraden, constatylious is een leverancier uit polen ze hebben alles wat je nodig hebt voor meth de makkelijkste manier om P2P te maken is door het te maken van P2NP de makers van het forum hebben een how to video gemaakt het is makkelijk als je de video precies volgt dus er kan niets fout gaan
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
In geen geval is dit via p2np een onnodig lange en weinig productieve methode. Bestudeer zeker veel om de juiste weg te vinden. Je bent op de goede weg p2p al/hg amalgan😉
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
De laatste keer maakte ik al amfetamine van p2np, ik weet alleen niet precies hoe ik amfetamine - methamfetamine moet maken... Ik ben autodidact, ik studeer helemaal zelf vanaf de basis, dus geen haat alsjeblieft.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Helaas kun je niet veel maken van onze beschikbare grondstoffen. Alleen China. Bestudeer het forum om alle antwoorden te krijgen...
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Vedit bedoelde ik ook OTC-producten... Maar p2p heeft nog steeds een toekomst, als ik je mag vragen, I2, heb je een bewezen tinctuur?... Ik was aan het kijken naar uiers van koeien na het melken, daar wordt bijna puur jodium gebruikt, zou je me wat meer advies kunnen geven over hoe jodium te extraheren? Dank u wel
 
View previous replies…

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Als ik me niet vergis, kun je jodium normaal gesproken overal kopen. Ik vond bijvoorbeeld: https://t.ly/oNYMh (de prijs is wat het is, maar dat is het eerste wat ik vond)
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Zdravim toevoegen aan onze Slowaakse gemeenschap, heb je de inleidende jobaanbieding opgemerkt voor het creëren van dead drop in grote steden minimum storting 100€ wat denk je ervan? Ik denk dat het interessant klinkt
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Stel je voor dat je nu niet meer hoeft te wachten tot je pakket aankomt. Je koopt gewoon wat je wilt en krijgt het exacte adres waar het zich bevindt. Het enige wat je hoeft te doen is je aankoop op te halen.
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Bedriegers zijn er altijd en overal. Je kunt er niets aan doen. We zullen alle betwiste situaties zorgvuldig behandelen.
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Naar mijn mening is dit een geweldige manier om deze gemeenschap uit te breiden en een geweldig netwerk te creëren dat op rolletjes loopt. Ik heb al gecorrespondeerd met OutLaw(HR Manager) en het klinkt erg interessant en veelbelovend.
 
Top