Question Amfetamine Basis (A-Olie) uit kleding halen - dringend hulp nodig

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Hallo allemaal,

Ik heb dringend advies nodig van een chemicus.

Tijdens het leveringsproces van de bestelde A-olie heeft de verkoper de verpakking niet goed verzegeld, dus alle vloeistof
heeft zich verspreid in de verpakking. Als stealth is kleding opnieuw verpakt en deze is nu doordrenkt met alle olie. Het is een grote hoeveelheid, dus ik heb dringend advies nodig of het mogelijk is om de kleding in een bad met Isopropanol te leggen om de olie eruit op te lossen en vervolgens de Isopropanol te laten verdampen.
Kan dit, of zijn er nog effectievere methodes om de olie weer zo goed mogelijk uit de kleding op te lossen?

Alvast bedankt

Mr.Magic

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
IPA, inweken, eventuele kleurstoffen komen mee, geen probleem, uitwassen/aftrekken.
je kunt me terugbetalen door het niet langer "A-olie" te noemen, alsjeblieft, dank je.

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Hartelijk dank voor uw snelle antwoord. Ik zal het op deze manier proberen.

Amfetamine freebase, ik weet het. Oude gewoonten zijn moeilijk te veranderen:)

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Gedestilleerd gedemineraliseerd water laten weken en het water afbranden, zodat je olie/actieve stof overhoudt, is de eenvoudigste manier die ik heb gevonden.

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
@chefgorden dit zou ook een methode kunnen zijn.

Ik heb de manier al gebruikt met IPA. Kon slechts een deel weken, omdat ik aanzienlijk meer IPA nodig heb en ik wil het proces 1-2 keer herhalen, zodat er zo weinig mogelijk in de kleding achterblijft. Is het voldoende om het vat 1-2 dagen open te laten staan zodat de IPA verdampt, of heeft het meer zin om een grote rondbodemkolf te nemen en deze in een bad of verwarming te verwarmen totdat de IPA verdampt en de freebase in de kolf achterblijft?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Laat het niet in de lucht staan, dan verlies je base en wordt sol rood.Probeer te precipiteren met de IPA erin, als het te verdund is dan kun je even indampen en direct daarna precipiteren.

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Als ik het goed begrijp, moet de vrije base in de oplossing met IPA naar de bodem zakken als een neerslag, klopt dat?
Zeef ik de IPA totdat alleen de vrije base overblijft? Als ik een deel moet indampen, is het dan beter om een magneetroerder te gebruiken in plaats van een open vlam om zachter te verdampen? Ik stel liever een vraag te veel dan dat ik eindig met een onbruikbare base. ^^

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Nee, het is een vloeistof en het zal in homogene oplossing zijn.Geen vlam

Over verdamping kan ik niets zeggen, ik heb het niet atmosferisch of tenminste opzettelijk gedaan.