- Solutions
- 2
- Reaction score
- 599
Het lezen van het boek The Construction And Operation Of Clandestine Drug Laboratories zou hem zeker geholpen hebben.
Bij het opzetten van een lab is het absoluut belangrijk om de locatie zo te kiezen dat deze in geval van nood niet naar jou terug te leiden is.
Als je onnodige of onbetrokken mensen van je operatie op de hoogte stelt, loop je een groter risico.
Potentiële fuck-ups door deze man:
- Op zijn naam precursoren ontvangen
- In zijn naam laboratoriumapparatuur ontvangen
- Het laboratorium op zijn naam registreren
- Andere mensen op de hoogte brengen (misschien opscheppen dat hij de volgende Walter White is, ik weet het niet)
Dus eigenlijk deed hij alles fout wat iemand fout zou kunnen doen, ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk een correcte OPSEC is.
De onderstaande artikelen zijn in het Duits, maar een interessant verhaal om te lezen als het vertaald is naar het Engels.
CLEARWEB WAARSCHUWING
Bij het opzetten van een lab is het absoluut belangrijk om de locatie zo te kiezen dat deze in geval van nood niet naar jou terug te leiden is.
Als je onnodige of onbetrokken mensen van je operatie op de hoogte stelt, loop je een groter risico.
Potentiële fuck-ups door deze man:
- Op zijn naam precursoren ontvangen
- In zijn naam laboratoriumapparatuur ontvangen
- Het laboratorium op zijn naam registreren
- Andere mensen op de hoogte brengen (misschien opscheppen dat hij de volgende Walter White is, ik weet het niet)
Dus eigenlijk deed hij alles fout wat iemand fout zou kunnen doen, ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk een correcte OPSEC is.
De onderstaande artikelen zijn in het Duits, maar een interessant verhaal om te lezen als het vertaald is naar het Engels.
CLEARWEB WAARSCHUWING
PressReader.com - Digitale abonnementen op kranten en tijdschriften
Digitale kiosk met meer dan 7000 van 's werelds meest populaire kranten en tijdschriften. Geniet van onbeperkt lezen op maximaal 5 apparaten met 7 dagen gratis proefabonnement.
www.pressreader.com
Tiroler Polizei schnappt Möchtegern-Walter-White
Das schnellste Newsportal - Die Newsplattform heute.at berichtet täglich während 24 Stunden über alle News und Hintergründe aus Aktuell, Länder, Politik, Welt, Sport, Community, People, Szene, Digital, Wirtschaft, Jobs, Genuss, Gesundheit, Tiere, Science, Wohnen, Reisen, Fashion and Beauty...
www.heute.at