Question Word je high van balsemvloeistof?

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47

Hoe lang duurt een high?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Laten we het formaldehyde noemen om niet dubbelzinnig te zijn. Ja. Je wordt er zeker high van. Ik heb wat in huis, maar ik weiger het te proberen omdat ik iemand ken die er bijna dood aan is gegaan. Hij werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht en ademde niet meer. Ik gaf mijn meth dealer 15ml in een klein potje "voor zijn vader" zei hij. Hij nam het mee naar het kakkerlakken motel en verkocht alles binnen een uur. Sigaretten dippen. Hij bracht me $50 terug en wilde er nog een, maar dit zijn 60-jarige mannen en een van hen zal uiteindelijk sterven, dus ik zei hem dat ik hem misschien wat uit de volgende liter zal verkopen. Ik heb het toch nodig om methylamine te maken.
Je kunt ook high worden door freon te snuiven, maar daar ga je ook dood aan.

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47
Ik heb ook gelezen waar je PCP uit kunt halen, boerenbestrijdingsmiddel, maar het is niet makkelijk te vinden. Ik denk dat ze in de VS sigaretten rijgen in PCP-vloeistof, maar ze noemen dit ook balsemvloeistof.

• Like
Reactions: vis

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Er is een herbicide dat voornamelijk uit methylamine bestaat. Als er een pesticide was met pcp erin, zou ik het weten, ik heb 100 uur gezocht naar precursoren en drugs in huishoudelijke producten. Ze noemen het een "natte" sigaret. Het is formaldehyde. Het is niet alleen balsemvloeistof, het wordt ook veel gebruikt in taxidermie. Er is geen balsemvloeistof met PCP. Formaldehyde is een nuttig reagens bij de productie van veel drugs en precursoren. Het heeft verschillende namen. Formaline, paraformaldehyde is vergelijkbaar, formaliteit, methanal (niet methanol) methyline oxide, paraform en nog 10 andere dingen. Het is HCHO en lijkt qua structuur op aceton (een koolstof met w hydrogenen en een dubbele binding zuurstof bovenop, een aldehyde).

• Like
Reactions: vis