Question huidige lijst van Voorgangers EU?

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
87
Hallo

Ik ben momenteel op zoek naar de huidige lijst van voorgangers in de EU.

Ik weet dat je de lijst niet 100% kunt nemen, omdat veel stoffen precursors genoemd kunnen worden zonder dat ze op deze lijst staan.

Ik ben al een hele tijd op zoek maar heb alleen deze gevonden van januari 2023 (Duitsland).

Attachments

• 3h5N6jdVHO.jpg
    3h5N6jdVHO.jpg
    686.9 KB · Views: 57

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,309
Deals
1
Er is momenteel geen actuele lijst van predicessors. Er is ook geen lijst voor precursoren. Er zijn zoveel mogelijkheden dat een lijst 1000 chemische stoffen zou bevatten.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
87
In elk geval hartelijk dank voor uw antwoord.
Ik dacht dat er in Europa ook zoiets zou zijn als in de VS, namelijk ,,list of schedule".

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,309
Deals
1
Er zijn schema's van illegale drugs. 1-5. Er is een lijst met chemicaliën die in de gaten worden gehouden, waarvan er veel precursoren zijn. Andere zijn reactanten en reagentia. Er zijn wetten tegen analogen van drugs, wat in feite neerkomt op nieuwe drugs die nog niet officieel als drugs op de lijst staan. A-pvp. MDPV, methalone mephedrone vielen allemaal onder de wet op precursoren, maar zijn inmiddels specifiek in de wet opgenomen. Deze drugsanalogen en precursoren zijn overal ter wereld hetzelfde, dus als je op zoek bent naar namen of ideeën, kun je onze wetgevende macht raadplegen of je kunt op Alibaba of op de markt hier kijken naar wat de Chinezen verkopen.