• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Iemand in New York die een fatsoenlijke chemicus is die graag wil chatten

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
11
Reaction score
10
Points
3
Ik zou graag willen chatten met een New Yorker zoals ik over wat scheikunde b.s. en ideeën...
Iemand?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Mensen vertellen je niet graag waar ze wonen om een heel specifieke juridische reden. Hé, wij kleuterschool scheikunde mods, we praten graag over scheikunde in het hypothetische rijk, en er zijn een hoop slimme jongens die af en toe een scheikundige larping rollenspel laten zien.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Aangezien je hebt gezegd dat je in New York bent, kan elke wetshandhaver in New York (nou ja, niet elke, maar de sheriff in het bijzonder) nu je profiel onderzoeken, je om informatie vragen en proberen je op te pakken. Als je niet New York zei, konden ze dat niet, want toen je New York zei, vertelde je hen wat je rechtsgebied was. Amcop uit New York kan geen onderzoek doen naar iemand in South Carolina (tenzij het federale agenten zijn) omdat dat buiten hun jurisdictie valt. Ze mogen niet zomaar in het wilde weg het internet afzoeken, ze moeten jurisdictie hebben, en die hebben ze nu.
 
Top