verkopers die echt legitiem zijn en niet een of andere oplichter of louche persoon

Samantha69

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik wil amfetamine of bekende precursors en geen designer drug die wetenschappers nog niet eens getest hebben.
of speed vermomd als een supplement zoals afslankpillen bijvoorbeeld sibutramine hebben, kent iemand zo'n supplement?
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Maak een deal met escrow voor gemoedsrust & de meest betrouwbare verkopers van het forum is vriendelijk & slim ✨🙏🏻🌹 wanneer je je amph krijgt vergeet niet van elk moment te genieten 👁️😌💪🏻
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
30
Points
28
Hallo, gebruik altijd hosting om je rechten en belangen te beschermen. Hoewel het iets meer administratiekosten met zich meebrengt, is het het betalen waard. Het kan het BB forum soepeler maken.
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Hallo, kan ik u bellen om uit te leggen wat het precies is, ik heb niet genoeg ervaring om het zelf te begrijpen, als er iets is dat mijn veiligheid sterk maakt, zal ik het doen.
 

Damonx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 15, 2024
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
Hé, kun je een beetje uitleggen hoe ik dat kan doen?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Waarom leer je niet gewoon de synthese van P2NP en reduceer je het zelf om r-amfetamine te maken.
Het ziet er helemaal niet moeilijk uit....
 

Samantha69

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
bij mij thuis? zodat ik mijn huis kan opblazen? als je me het recept laat zien, kan ik misschien
 

Samantha69

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Als ik een lab had, had ik allang methamfetamine gemaakt, want ik heb efedrine (puur).
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
26
Points
18
onderzoek chemische stoffen worden getest, vooral de populaire. RC's kunnen veiliger zijn, en veel zijn dat ook, dan gewone medicijnen.
 

Samantha69

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
je hebt gelijk
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Als je naar de markt gaat en het geneesmiddel vindt dat je wilt, kijk dan eens naar de beoordelingen. Je zei amfetamine, dus je bent in Europa en er is amfetamine in verschillende vormen verkrijgbaar bij verschillende verkopers. Er is geen oplichterij. Je kunt niet eens opgelicht worden, tenzij je het probeert. Ik kan persoonlijk 10 verkopers in de VS aanbevelen
 
Top