anabole steroïden, hgh, insuline, peptiden. Ook hoe je je lichaam kunt biohacken voor een lang leven en pct.

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Hey iedereen, mijn naam is Nucky ik heb op en af versnelling en alle kindergeneeskunde voor het grootste deel van een decennium. ik wil een draad te starten op de ped wereld, In deze draad zal ik worden beantwoorden en posten over steroïde cycli, voor mannen en vrouwen ook zal praten over hoe om gezond te blijven tijdens het uitvoeren van zware cycli. ik zal ook berichten over ondergrondse lab opstarten. ik zal ook praten over supplementen die zal helpen met de gezondheid en cognitieve functie. Als iemand vragen heeft, laat het me dan hier weten. Ik vind het geweldig om op dit forum te zijn.
 

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
@G.Patton, bedankt voor het liken van mijn thread. Ik ben nieuw hier en ik wil alleen maar zeggen dat mensen op dit forum baat kunnen hebben bij dit onderwerp, niet alleen vanuit het oogpunt van gezondheid, maar ook vanuit het oogpunt van chemie. Het proces om deze hormonen te maken is interessant. Maar goed, ik zal wekelijks berichten over hormonen, hoe je er gezond op blijft en de schaduwzijde ervan. Ik zal ook ingaan op hoe je een ondergronds lab op de juiste manier opzet en hoe je het beste onder de radar kunt blijven.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Het lijkt me interessant, ga je gang!
 

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Hallo allemaal, ik ga deze thread beginnen met het hormoon testoseron. Nu zijn er vele soorten testoseron, maar voor deze post ga ik het hebben over test cypionate. Nu dit hormoon werd ontwikkeld in 1935 werd het ontwikkeld voor het stimuleren van de testoseron niveaus in het lichaam om mannen sterker en voelen zich meer jeugdige. Dat is slechts een kleine geschiedenis van het hormoon om nu in de leuke dingen te komen. Test cypionate wordt nog steeds gebruikt op medisch gebied voor hormoonvervangingstherapie in doseringen die variëren van 20mg, 50mg, 100mg per week. Voor het opbouwen van spieren op bodybuildingniveau moet de dosering 500 mg tot 2000 mg per week zijn. Bij deze doseringen kun je bijwerkingen krijgen. Bij 500 mg is het zeldzaam, maar je zult merken dat je water in de spieren vasthoudt, zodat je er voller uitziet. Vanaf 1000 mg kun je last krijgen van oestrogeenbijwerkingen zoals gyno. Zijn gemakkelijk opgelost met een anti oestrogeen. ill gaan over de anti oestrogenen in een andere post.the halfwaardetijd op deze vorm is 14 dagen zodat injecties niet zo frequent de voordelen van test cyp is kracht winsten en grootte winsten. Ook zult u een grote geslachtsdrift verhoging. goed dat doet het voor deze. bericht me met eventuele vragen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Interessant onderwerp :) Je hebt mijn volger
 

Benz88

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Apr 4, 2022
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
zeer interessant :)
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
68
Points
28

Is dit de beste vorm van testosteron om te gebruiken? Of waarom heb je besloten om ons de cypionate vorm te presenteren als ik vragen mag?
Is er een andere manier van consumptie in plaats van het te injecteren in je lichaam?
Hoeveel keer is het geïnjecteerd per maand? En in hoe lange tijd moet men het verschil zien?
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Ik ben benieuwd wat dit betekent voor de insulineproductie en het bloedsuikerbeheer.
 

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Hallo jongens, Om eerlijk te zijn heb ik voor dit hormoon met deze ester gekozen omdat cypionaat een van de enige testosteron is dat door een arts wordt voorgeschreven. Het beste type om eerlijk te zijn dat afhangt voor hormonale substitutietherapie test cypionate of test enanthate zou uw beste keuze vanwege de lange halfwaardetijd. enanthate halfwaardetijd is 4-5 dagen en cypionate is 8 dagen. Nu voor het echte onderwerp de beste voor het opbouwen van spieren in een snel tempo zou sustanon 20, test ENANTHAAT, of test propionaat. de test propionaat is een korte ester 3 dagen halfwaardetijd. je moet je milligram op 750 mg of 1000 mg per week. ill doen test propionaat onderwerp volgende. De test heeft geen effect op insuline of bloedsuikerbeheer. Wat zou invloed hebben op die onderwerpen zou HGH (menselijk groeihormoon), IGF (insuline groeifactor), en ook insuline. Ik zou doen die onderwerpen nadat de steroïden zijn gedaan. Om echt antwoord te geven op je vraag bloedsuiker en insuline is dieet en activiteit, trainen of fysieke activiteit.
 

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Hey jongens. Ik heb een nieuwe thread over testpropionaat gepost. Kijk hier
 

PeterKeta

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
14
Reaction score
2
Points
3
Hallo! Interessante dingen. Im op zoek naar een cyclus van Sustanon 250mg elke 5e dag en HGH 2.5iu tot 3iu per dag uit te voeren. Voor de sustanon, moet ik behouden van een verblijf op langer dan 4months? GH gebruik ik 6 maanden. Moet ik verlengen de sustanon aan de lenght van de GH cyclus overeenkomen? En als PCT, is iets anders dan nolvadex nodig?
 
Top