Question Amfetamine hoog bijtend met licht rode toets

aktor

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hoi, ik heb wat amfetamine en het is heel anders dan wat ik ooit heb gezien. Het is heel bijtend en het duurt eeuwen voordat het droog is.
Het brandt veel te lang en ruikt een beetje vreemd, moeilijk te beschrijven, het werkt perfect maar het branden is rly slecht, ik denk dat de pH te hoog is.
maar ik ben een complete noob in scheikunde, heeft iemand een idee wat er mis mee is of hoe ik het kan uitzoeken, sorry voor de slechte beschrijving maar dit is niet mijn moedertaal.

Bigballen

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Hoewel ik het er normaal gesproken mee eens ben, heeft meth meer schade aangericht dan amp

• Like
Reactions: vis

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
154
De PH van je amfetamine is erg laag en de amfetamine is erg corrosief en heeft deze rode kleur gekregen. Het komt erop neer dat de chemicus het niet goed heeft gedaan en de pH drastisch heeft verlaagd tijdens het sulfateren van de vrije base en daarom heeft het die agressieve kleur en geur, dit is allemaal te wijten aan slechte sulfaatvorming en een overmatige hoeveelheid zuur. (sulfatar staat geen fouten toe). Vermijd gewoon het consumeren van het overgeoxideerde product dat je hebt omdat het anders gemakkelijk is om je lichaam te beschadigen met die snelheid.