Hallo allemaal,
heb ik dat goed begrepen....
Je kunt zwavelzuur met een zuiverheid van slechts 15% gebruiken om amfetaminesulfaat te maken van A-olie (amfetamine base)?
Hoe zit het met zoutzuur 30-33% techn. 250 ml?? Wat krijg je als resultaat van het gebruik van zoutzuur, als het al mogelijk is? amfetaminehydrochloride....
En hoe zit het met 39% puur fosforzuur? Dat is waarschijnlijk amfetaminefosfaat?
Of heb ik het helemaal mis en heb je altijd de zuren met de hoogste zuiverheid nodig, d.w.z. 96-99%.
Wat heb je nog meer nodig om amfetamine te maken uit A-olie? Ik hoorde van horen zeggen dat je ook pure methanol nodig hebt, klopt dat?
Ik heb een goede bron voor zuivere methanol, misschien kennen de meesten van jullie die al, "Tankpatronen" ....
In Duitsland kun je deze chemicaliën niet in zo'n hoge zuiverheid kopen... Of je hebt relaties met de juiste mensen....
Is er ergens op het forum een instructie te vinden over hoe je het proces stap voor stap uitvoert of kan iemand me bijvoorbeeld een link sturen?
Ik weet dat A-Oil + Zwavelzuur = Amfetaminesulfaat.
Maar ik weet niet hoe het hele proces werkt, het kan niet zo zijn dat je maar twee dingen nodig hebt, A-Oil en zwavelzuur.....
Het zou geweldig zijn als iemand me dat zou kunnen uitleggen!
Want ik heb nu wat A-Oil, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen
vriendelijke groeten
Dis
Ok, sommige vragen zijn beantwoord, ik zag de video waar hij amfetamine freebase maakt, dan aceton mengt met zwavelzuur en dit druppelsgewijs in de freebase giet totdat het neerslaat en de pH goed is.
Betekent dit dat ik alleen zwavelzuur en aceton nodig heb om amfetaminesulfaat te maken van A-Oil?
Maar hoe zit het met de zuiverheid van de ingrediënten die ik hierboven heb genoemd, kan iemand deze vragen voor mij beantwoorden, gewoon uit nieuwsgierigheid....