A-Olie naar Amfetamine Hcl

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Is er een handleiding hoe ik de (A-Oil)n-formyamfetamine naar amfetamine hcl moet doen? Hartelijk dank

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,109
Deals
1
Hallo. U wilt precies amfetamine HCl of METHamfetamine HCl verkrijgen?

Last edited by a moderator:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Ja, het eindproduct zou amfetaminesulfaat zijn, niet HCl.
Je behandelt de formylamfetamine door HCl toe te voegen om amfetamine te produceren. Baseer het dan, kristalliseer het opnieuw en stoomdestilleer de vrije base. Voeg dan zwavelzuur toe en voilà: amfetaminesulfaat.

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Ok ik dacht dat dit hetzelfde was of zoals met cocaïne dat het eindproduct hcl is. Ik ben geen chemicus dus ik hoop dat u me vergeeft. Is het mogelijk dat ik deze procedure leer als ik stap voor stap een handleiding krijg en het eerst voorzichtig op kleine schaal doe? Is er iemand die deze kennis wil delen of verkopen? Oh en ik bedoelde amfetamine niet methamfetamine.

William D.

Expert
Reaction score
1,219
Het amfetaminezout van HCl is zeer onstabiel (hydrofoob). HCl-zouten voor methamfetamine, cocaïne en vele andere stoffen hebben een stabiele vorm.

Last edited by a moderator:

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Oké, dus laat ik het op de juiste manier vragen. Heeft iemand een handleiding of kan iemand er een maken om a-olie om te zetten in amfetaminesulfaat? Bedankt

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Dank je wel. Nu voel ik me ook beschaamd dat ik het niet zelf heb gevonden.

Dis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Hallo allemaal,
heb ik dat goed begrepen....
Je kunt zwavelzuur met een zuiverheid van slechts 15% gebruiken om amfetaminesulfaat te maken van A-olie (amfetamine base)?
Hoe zit het met zoutzuur 30-33% techn. 250 ml?? Wat krijg je als resultaat van het gebruik van zoutzuur, als het al mogelijk is? amfetaminehydrochloride....
En hoe zit het met 39% puur fosforzuur? Dat is waarschijnlijk amfetaminefosfaat?
Of heb ik het helemaal mis en heb je altijd de zuren met de hoogste zuiverheid nodig, d.w.z. 96-99%.
Wat heb je nog meer nodig om amfetamine te maken uit A-olie? Ik hoorde van horen zeggen dat je ook pure methanol nodig hebt, klopt dat?
Ik heb een goede bron voor zuivere methanol, misschien kennen de meesten van jullie die al, "Tankpatronen" ....
In Duitsland kun je deze chemicaliën niet in zo'n hoge zuiverheid kopen... Of je hebt relaties met de juiste mensen....
Is er ergens op het forum een instructie te vinden over hoe je het proces stap voor stap uitvoert of kan iemand me bijvoorbeeld een link sturen?
Ik weet dat A-Oil + Zwavelzuur = Amfetaminesulfaat.
Maar ik weet niet hoe het hele proces werkt, het kan niet zo zijn dat je maar twee dingen nodig hebt, A-Oil en zwavelzuur.....
Het zou geweldig zijn als iemand me dat zou kunnen uitleggen!
Want ik heb nu wat A-Oil, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen :)
vriendelijke groeten
Dis

Ok, sommige vragen zijn beantwoord, ik zag de video waar hij amfetamine freebase maakt, dan aceton mengt met zwavelzuur en dit druppelsgewijs in de freebase giet totdat het neerslaat en de pH goed is.
Betekent dit dat ik alleen zwavelzuur en aceton nodig heb om amfetaminesulfaat te maken van A-Oil?
Maar hoe zit het met de zuiverheid van de ingrediënten die ik hierboven heb genoemd, kan iemand deze vragen voor mij beantwoorden, gewoon uit nieuwsgierigheid....

Last edited:

Xiaoyan

Don't buy from me
Resident
Reaction score
5
A-olie?

Is amfetamine olie?

Had het een andere naam?

Zijn deze producten hetzelfde?
A-olie | BMK-olie | Fenylaceton | PMK-olie | MDP2P-olie | P2P-olie

Last edited:

DEA:)

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3

Analytnaam N-vormylamfetamine
CAS-nr. 22148-75-0
Moleculariteit Formule C10 H13 N O
Molecuulgewicht 163,20
Nauwkeurige massa 163,2163
IUPAC N-(1-fenylpropaan-2-yl)formamide

https:// en.m.wikipedia.org/wiki/Formetorex

Ik denk deze, toch? Hoe zit het met de eigen activiteit? Ik ga op onderzoek uit.

drpepperz2!

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Om de vraag te beantwoorden: het is vrij eenvoudig, hcl is niet zo hydoscopisch als wordt aangenomen, a-oil verschilt in kwaliteit, dus een exacte formule kan ik niet geven.

Als het verkrijgbaar is, kun je maximaal 37% hcl-oplossing krijgen, bij voorkeur al in methanol. In water werkt ook, maar is veel meer gedoe.

Dus als 37% hcl in methanol verkrijgbaar is, weet je hoeveel moll base je olie heeft. Je zou de Hcl kunnen verdunnen met meer methanol, reken op een kleine overschrijding van hcl, voor een pH van ~6,7.

Voeg het druppelsgewijs toe terwijl je een kleine vortex houdt, na het toevoegen van de methanol+hcl voeg je in principe indien nodig meer methanol toe en blijf je een tijdje roeren.

Het product is niet rood. Drogen. Meet de ph van het droge poeder door het toe te voegen aan 20ml gedestilleerd water, als dit woeverytingr van pH 7 is kun je het nog steeds corrigeren door methanol en een olie toe te voegen, of methanol±hcl toe te voegen, totdat je je amf-hcl, op een corecte PH hebt.

Als je een regelmatige HCL-H20 oplossing gebruikt, gebruik dan altijd het hoogste % HCL dat makkelijker te vinden is, gebruik ongeveer 1,5x de hoeveelheid methanol als het volume van de olie, voeg druppelsgewijs de HCL toe, vanwege het watergehalte, en je zult zien dat je neerslag waarschijnlijk verdwijnt voordat het de bodem raakt. De stijgende temp. Zal het nog meer wateroplosbaar maken. Ga zo door tot de pH weer gedaald is.

Je zou dus geen mooie pasta hebben, en of het water langzaam moeten afkoken, of ongeveer 60% van het volume in methanol, 48 uur in de vriezer, om je A++ amf-HcL te laten bezinken, de vloeistof verwijderen en laten drogen, je zou kunnen controleren of de ph van de vloeistof nog steeds in specs is en de overgebleven vloeistof afkoken, om de overgebleven amf hcl te hebben.

Last edited:

MagikalFlashTrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
8
Weet je zeker dat 70% H2SO4 of HCl zuiver genoeg is voor optimale omstandigheden? Want ja, ik dacht dat H2O het Amph-molecuul doodt en dat bijvoorbeeld een wasbeurt met aceton moet worden gedaan met zuivere droge aceton!
... Ik ben nu nog steeds in de war hier mijn beste *$*

Last edited:
Reaction score
311
Het is mogelijk om waterige zuuroplossingen te gebruiken om amfetaminezouten te verkrijgen
Men moet begrijpen dat het aanwezige water de precipitatie van het product zal verstoren.
Droge aceton wordt gebruikt om het overtollige water te binden en het product zal neerslaan.
Het is beter om sterk geconcentreerde zuren te gebruiken