- Reaction score
- 7
Hallo allemaal! Ik wil graag 3-cmc synthetiseren voor persoonlijk gebruik. Ik ben er nogal dol op geworden, maar kan het niet meer verkrijgen (constante fraude / slechte vervangers). Ik heb een beetje ervaring met organische chemie, zoals eenvoudige zuur-base extracties, enz. Ik heb dit forum doorgespit en er zijn verschillende berichten over deze synthese, maar ik kon geen goede beschrijving vinden, alleen maar dode threads en links naar andere berichten die niet makkelijk te volgen waren voor een beginneling als ik.
Hier zijn de reagentia die ik tot nu toe heb verzameld voor mijn project:
2-Broom-3'-chloorpropiofenon (vloeibare vorm)
Dichloormethaan
Aceton
Methylamine
HCL 32%
Kan iemand me de weg wijzen naar een goede beschrijving of eventueel video?
Ik verwacht ook dat ik fouten zal maken als ik dit proces voor de eerste of tweede keer doorloop. Dus om mijn reagentia niet te verspillen tijdens het oefenen, wat zijn enkele goede minimale hoeveelheden om mee te beginnen, specifiek met de 2b3c? Kan ik beginnen met 5 of 10 ml? En dan de rest aanpassen via molair gewicht?
Alvast bedankt!!!
Hier zijn de reagentia die ik tot nu toe heb verzameld voor mijn project:
2-Broom-3'-chloorpropiofenon (vloeibare vorm)
Dichloormethaan
Aceton
Methylamine
HCL 32%
Kan iemand me de weg wijzen naar een goede beschrijving of eventueel video?
Ik verwacht ook dat ik fouten zal maken als ik dit proces voor de eerste of tweede keer doorloop. Dus om mijn reagentia niet te verspillen tijdens het oefenen, wat zijn enkele goede minimale hoeveelheden om mee te beginnen, specifiek met de 2b3c? Kan ik beginnen met 5 of 10 ml? En dan de rest aanpassen via molair gewicht?
Alvast bedankt!!!