Mitä vikaa tässä yksinkertaisessa SnB-menetelmässä on?

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Mitä vikaa tässä yksinkertaisessa SnB-menetelmässä on?

01 - Käytän joko 600 ml:n tai 1 litran kokispulloa, joka on puhdistettu ja kuivattu.
02 - Lisään 50 g ammoniumnitraattijauhetta (joka on otettu kylmäpakkauksista ja jauhettu).
03 - Sekoitan joukkoon 13 g pillereitä, mikä on 48 pilleriä 30 mg:n PSE-arvolla = 1,44 g.
04 - Lisään 250 ml valkoista kaasua 600 ml:n pulloon tai 400 ml 1 litran pulloon.
05 - Leikkaan pariston auki, joko Panasonic Lithium AA tai CR123A 3V paristo.
06 - erotan nopeasti litiumin muusta ja vedän sen paristoon. Minua kehotettiin leikkaamaan se pieneksi neliöksi, mutta kiireen tuntien laitan sen joskus vain muutamaan palaan. En voi leikata metallisakseleilla, eikö niin?
07 - Annan tuon ravistella kunnolla ennen NaOH:n lisäämistä (myös 50g).
08 - Ravistan sitä uudelleen.
09 - jos muutaman minuutin kuluttua en näe reaktiota. Lisään 5 ml vettä.
10 - kestää yleensä alle 60 sekuntia, ennen kuin asiat alkavat liikkua sisällä.
11 - näen tonneittain uutta oranssia tavaraa liikkuvan. joskus litium syttyy. myös kultaisia nugetteja ilmestyi.
12 - Testaan pullon painetta painamalla sitä.
13 - kun se on todella kova; päästän osan paineesta ulos tuulettamalla sen nopeasti.
14 - alle 15 minuutin kuluttua pullo rei'ittyy pohjasta, ja suurin osa nesteestä häviää.
15 - yritin säästää jonkin verran, ja HCl-kaasutin sitä, mutta mitään ei selvästi saostunut.
16 - saanto on nolla/nolla.

Vaihtoehto:
- Valmistan joskus ensin litiumin polttoaineeseen ja lisään seuraavaksi NH₄NO₃ + pillerisisällön.
- Kokeilin käyttää Gorilla-teippiä pohjan vahvistamiseksi.
- Voisinko kokeilla magneettisekoitinta, jotta asiat pysyisivät koko ajan liikkeessä sisällä? Tarvitsisin toisenlaisen Reaction Vessel -astian.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,209
Deals
1
Minusta se on paljon. Aloita ensi kerralla ottamalla tämä resepti ja polttamalla se. Käytä sitten antamaani reseptiä. Mene etsimään puolirekka. Paina renkaaseen peukalolla. Se on 100 psi. Niin kovaksi pullon on tultava. Älä tuuleta sitä ennen kuin se kasvaa sentin pituiseksi.

Joyboy56

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Voisitko kertoa minulle yksityiskohtaisesti, veli?

dean454545

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Yritätkö saada hänet hengiltä tai ainakin palamaan. Älä vertaa kuorma-auton renkaan psi:tä pop-pullon psi:hen . Menkää vain hakemaan teräksinen sammutin ja tyhjentäkää se ja ruuvaa yläosa irti tyhjentäkää se ja puhdistakaa se sitten todella todella hyvin kun luulette sen olevan puhdas puhdistakaa lisää. Varmista, että se on täysin kuiva, laita se jopa uuniin tunniksi 250 asteessa varmistaaksesi, että kaikki vesi on poistunut. Sitten putki, joka on kiinnitetty yläosaan, leikkaa vähän pois aivan siitä kohdasta, jossa se yhdistyy. ota sitten yläosan venttiili erilleen ja puhdista sekin kunnolla. Sitten ota kuivasammutin ja laita kylmää pakkaus sitten polttoainetta ja sinun ei tarvitse lisätä vettä, mutta jos sinun täytyy tehdä se nyt ennen kuin lisäät litiumia, koska vesi menee pohjaan ja litium kelluu päälle. Älä koskaan lisää vettä sen jälkeen kun olet lisännyt litiumia. sitten ota pillerijauheesi lisää se sitten litium ja laita yläosa valmiiksi, mutta ennen kuin teet sen lisää lipeää ja sitten kierrä yläosa kiinni ja anna sen pyöriä tai kaksi sen pitäisi käynnistyä odota noin 1 minuutti ja paina tyhjennystä tuuletaaksesi ulos kaikki happi, joka saattaa olla siellä. Sitten aseta kattilaan kiehuvaa vettä katsella psi mittari kun se on vihreä noin b12 kello asentoon ota se ja syöstä se ämpäriin jään ja suolaveden kanssa kunnes psi on alas purkauspuolelle sitten alkaa ravistella, että vitun kunnes se on takaisin vihreällä . Sitten astu ulos sivulle ja tuuleta se pois ja kaada se sitten pois ja loput sinun pitäisi tietää.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Tuosta on apua. Seuraan samoja ohjeita. Olin jo löytänyt saman reseptin täältä ennen kuin lähetit sen minulle. siinä on todellakin paljon hyödyllisiä yksityiskohtia.
Halusin kirjoittaa yksinkertaisesti vaiheet ja ymmärtää miksi pullo meni rikki.

mutta erillisessä keskustelussa ymmärsin, että se on litium, joka polttaa pullon eikä paine, joka rikkoo sen.

Luen tuon reseptin uudestaan, jotta saan kiinni mitä muuta olen saattanut unohtaa.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
176
Luulin kommentoineeni tätä... ehkä se oli toinen.
Joka tapauksessa, jos sinä (tai joku muu) työskentelet vielä tämän parissa ja tarvitset apua, lähetä minulle viestiä, niin yritän valmentaa sinua. Tämä koko homma ei todellakaan ole paras idea alkuunsa, puhumattakaan siitä, että yrittää improvisoida RV:tä huonoilla tai puutteellisilla ohjeilla/resepteillä ja uuden mehiläisen käsittelyllä. En voi tarpeeksi korostaa, kuinka tärkeää on ymmärtää, mitä tarkalleen ottaen yrität tehdä tässä ja miltä reaktion eri vaiheet näyttävät. Pelkästään ainesosien lisäämisen järjestys ja tekniikka voi olla ainoa tekijä siinä, toimiiko tämä hyvin, toimiiko ollenkaan vai syttyykö se vain ja aiheuttaa sotkua.

Ymmärrän, miten onnekas olin, kun onnistuin toisessa yrityksessäni, koska olen yrittänyt toistaa kokeen kymmeniä kertoja sen jälkeen ja mokannut sen tavalla tai toisella yli puolet ajoista. Voisi sanoa, että olen oppinut kantapään kautta läheltä piti -onnistumisista ja eeppisistä epäonnistumisista, kuinka temperamenttinen tämä reaktio on, kun lähestyn sitä löysästi ja huolimattomasti. Tehkää itsellenne palvelus ja älkää yrittäkö sitä kotona, tai ainakin [kokonaan] sisätiloissa, ja ottakaa käyttöön turvatoimet ja valmistelut tulipalon sammuttamiseksi, kaasujen puhdistamiseksi välittömästi ja kiehuvan kuumien happojen tai emästen puhdistamiseksi liuottimissa... ja on myös litium, joka on otettava huomioon. Tätä on parempi yrittää EI sateisena tai erittäin kosteana päivänä. Ajattele ämpäri hiekkaa ja tai ämpäri kylmää vettä kastellun pyyhkeen kanssa... iso tuuletin imua/poistoa varten ... Henkilökohtaiset suojaimet - maski, käsineet jne. Et luultavasti tarvitse sitä %99 ajasta, mutta lopulta tulee se %1, jolloin toivot, että sinulla olisi asiat lähellä.

GhostChemist

Expert
Language
🇬🇧
Reaction score
246
The command work on Birch method
Results will be soon