Question Mikä on amfetamiinin ja metamfetamiinin tukkuhinta kilolta Euroopan markkinoilla?

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Haluaisin tietää vastauksen tähän kysymykseen, kiitos kaikille!
 

Drsmurf

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
15
Reaction score
19
Points
3
Amfetamiinin nopeus on noin 1200-1800 euroa kilo Yhdistyneessä kuningaskunnassa se on £ 900 - £ 1500 KG.

Mdma se on noin € 4000-€ 5000 Yhdistyneessä kuningaskunnassa se on noin £ 3500 - noin 5k riippuu alueista jne.

Tämä kysymys on kysytty monta kertaa olisi pitänyt käydä läpi ketjut kaveri
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Miten on mahdollista, että kannabis tai hasis on kiloa kohti whosale arvokkaampi kuin amfetamiini?
 
View previous replies…

Drsmurf

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
15
Reaction score
19
Points
3
Kyllä se on niin, että se on kaveri kilo amfetamiininopeutta on halvempi kuin kilo hasista ja ruohoa
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Joten mielestäni se ei ole sen arvoista, rikkaruohon siemenet ovat laillisia kotimaassani, ongelma on se, että tarvitaan suuri alue rikkaruohon istuttamiseen, haju, kastelujärjestelmä, helikopteri näkee ilmasta mitä kasvihuoneen sisällä on... mutta mielestäni se on silti sen arvoisempaa kuin amfetamiinin valmistus.
Amfetamiinin valmistaminen ei myöskään ole helppo prosessi, minun olisi ensin valmistettava esiaste (P2P), koska minua huijataan, jos ostan sen kiinalaiselta toimittajalta.
Ajattelin valmistaa MDMA:ta tai istuttaa marihuanaa, tavoitteeni on valmistaa suuressa mittakaavassa ja myydä tukkukaupalla, alunperin suunnittelin valmistavani LSD:tä, mutta sen esiaste (lysergihappo) on hyvin monimutkainen valmistaa ja siihen tarvitaan suuri määrä reagensseja, tämä huumekauppa on sekasorto
 

Drsmurf

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
15
Reaction score
19
Points
3
@chemistry.mob itse asiassa luulen, että kaikissa EU: n rikkaruohon siemenet ovat laillisia suuren mittakaavan kasvattamiseen tarvitset luultavasti XL-teltan ja saada korkea sato paras tehdä se hydroponics kuten RDWC se riippuu taitotasosta olen nähnyt jotkut kaverit saada 9oz 1 rdwc kasvi melko helposti ilmeisesti kokemus laskee. Juuri nyt ruohon kasvatuksen kanssa sähkökustannukset Euroopassa ovat erittäin korkeat joten se ei ole sen arvoista jos aiot maksaa sen laillisesti ilmeisesti on joitakin jotka varastavat sähköä mutta ne kasvattamot aina räjähtävät ja kyllä koskien helikopteria joka näkee sen lämmöntuoton he käyttävät lämpökameroita löytääkseen talot se ei ole suuri ongelma LED-valojen kanssa nykyään tho koska lämmöntuotto on hyvin minimaalinen ja jos on hyvä ilmanvaihtojärjestelmä ja suodattimet se ei ole suuri ongelma haju ainoa huono puoli on se vie 3-4 kuukautta siemenestä rikkaruohon pilkkomiseen, Rikkakasvien kasvattaminen kannattaa vain, jos sinulla on ikuinen järjestelmä, jossa sato korjataan parin viikon välein ja sinulla on vanha kunnon emokasvi jne.

Amfetamiini kyllä ei ole paljon arvoinen, mutta se ei vie sinulta 3 kuukautta tehdä kilo kaikki riippuu asiakkaista sinulla on, mikä on kysyntä.
Kemia pitkällä aikavälillä luulen että opettele tämä ja hallitse amfetamiinia ja siirry sitten mdma:han mdma:n kanssa on eri tapoja joilla voit myydä , voit valmistaa xtc pillereitä mdma:sta jonka teet ja tehdä enemmän voittoa. Ja mitä tulee p2p voit saada esiasteet Kiinasta helposti laillisilta yrityksiltä alussa laitteiden kustannukset se voi olla kallista, mutta se on sen arvoista ensimmäisen yrityksen jälkeen.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Kiitos neuvoista kaveri, suositteletko kiinalaisten kemiallisten esiasteiden toimittajaa?
Missä minulla on takuu siitä, että alkuperäinen CAS saapuu minulle, koska vaikka maksaisin alibaban escrow-järjestelmän kautta ja saisin korvaavan tuotteen, en voi pyytää hyvitystä, koska kyseinen kemiallinen esiaste rikkoo alibaban sääntöjä, joten alibaba ei suojaa ostoani.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Rikkakasvien kasvattaminen on pitkä ja työläs prosessi.
Se on helpompaa kuin synteesin tekeminen, mutta sinun on käytettävä aikaa ja vaivaa
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
48
Points
28

Eikö tämä tilanne ollut täysin päinvastainen Ike 3-4 kuukautta sitten? Eikö kilo ollut 6000 dollarin arvoinen amerikkalainen vuoden lopulla?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
amerikkalaiset eivät tunne amfetamiinia, vain metamfetamiinia, heillä sitä on helposti saatavilla reseptillä adderalina ja muina
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Euroopassa metamfetamiinin hinta on huomattavasti korkeampi kuin Yhdysvalloissa. Se vaihtelee yleensä 10-15KEUR:n välillä. En tiedä, olenko trippailemassa, mutta luulen nähneeni täällä jotain, jossa sanottiin, että metamfetamiinin tukkumyynti Tšekin tasavallassa on noin 22,500EUR/KG. Se on vitun naurettavaa.

USA:ssa metamfetamiini on noin 3000USD-6000USD/KG, mutta 6000 on hyvin epätodennäköistä.
 

UrbyDOPE

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Sep 15, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Jep, alin mahdollinen hinta täällä on noin 18-20k euroa, ehkä enemmän, kun haluat HCL:n ja parhaan puhtauden.
12-16k on myös mahdollista, mutta enimmäkseen puhdistamattomana ja uudelleenkiteytettynä.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Tämä riippuu pitkälti siitä, mistä maasta ja alueesta tarkalleen ottaen on kyse. Olen nähnyt hintojen vaihtelevan suuresti eri kaduilla eri kaupungeissa. Aivan kuten kaikessa muussakin, kunkin maan pääkaupunki on kallein ja kaupungin keskusta on kultakaivos. Siitä huolimatta vain hölmö myy tällaisilla asutuilla alueilla huolimatta siitä, että tuotto on huomattavasti parempi. Muista, että raha on arvotonta, jos et voi käyttää sitä. Vankilassa päädyt ostamaan silmälasit 300$:lla joka tapauksessa.

Se riippuu myös erittäin paljon yksittäisestä jälleenmyyjästä. Joillakin on oudon alhaiset hinnat, jotka kuitenkin käyvät selviksi, kun todella testaat tai edes vain näet tuotteen. Toisilla taas on naurettavat hinnat tuotteista, jotka ovat vain keskivertoa. Mutta jos etsit, löydät lopulta sen henkilön, jolla on korkeat hinnat mutta jonka tuotteet ovat aivan mahtavia ja sen arvoisia. Laatu > määrä on se tapa, jolla sen pitäisi olla. Kenen tahansa, joka tekee huumeita, pitäisi mieluummin pyytää enemmän rahaa mutta tarjota parempaa tuotetta eikä päinvastoin.
 
Top