Kiitos veljien paluusta täällä, alkaen Williamista, kyllä he ovat käyttäneet tätä materiaalia ja vaikutukset ovat suhteellisia, joillakin on hyvin voimakkaita reaktioita, kuten henkinen sekavuus, kiihdytin, MDA-tyyli, hyvin pitkä kesto, jotkut asiakkaat ilmoittavat, etteivät tunne mitään vaikutusta, mikä viittaa siihen, että laboratorion tuottama lopputuote ei ole täysin yhtenäinen, uskon, että heillä ei ole edes magneettista sekoitinta. Prosessista, jota kysyit minulta, voitko olla tarkempi? Kirjaimellisesti kemia ei koskaan ollut vahvuuteni, mutta tästä foorumista tulee uusi tutkimusteni lähde, otan 1 gramman ainetta ja laitan kuinka monta ML lämpimään veteen? sikäli kuin olen ollut tietoinen, he viipaloivat MD: tä täällä kuin kokaiinia, muuttamalla 1kg mdma: n 5-6kg: ksi tätä sekoitettua paskaa.
@G. Patton Lähettämäni kuvat ovat kristallista jota myydään täällä vain eurooppalaisena MD:nä, mutta se kaikki on tehty täällä meidän alueella, tynnyristä ainoa asia josta minulle kerrottiin on että se on nestemäistä metaa, se on jonkinlainen öljyinen kellertävä neste, joka tynnyrin ulkopuolella ulkoilmaan joutuessaan kiteytyy itsestään. reagenssi joka testattiin on MARQUIS, olemme jo ottaneet toisen erän samasta laboratoriosta ja joskus se reagoi hyvin violetisti, joskus täysin keltaisena, se ei ole koskaan hyvä aine ja vaikutukset ovat aina samat, suuri pelko meillä on jäädä näiden ihmisten käsiin jotka eivät näytä tietävän vähintä mitä voivat tehdä, niin paljon, että minä kollegan kanssa joka on kemistiteknikko, että otamme joitain kysymyksiä siellä olevilta ihmisiltä, koska edes laboratorio ei tiedä miksi tämä "MD" sulaa tyhjiö / ilmatiiviin astian ulkopuolella. Siitä, mitä olemme puhuneet, yritän saada prosessin he käyttävät ja heidän resepti nähdä, mitä he tekevät väärin, tiedän, että he haluavat nopeuttaa prosessia niin paljon kuin mahdollista siellä, he ovat yksi harvoista valmistajista ja kysyntä on erittäin suuri, nopeuttaa sekä lämmitys ja jäähdytys tuotteen, aion katsoa linkin lähetit minulle, kiitos etukäteen huomiostasi!r toinen kysymys, kun viittaat tyhjiö, olisiko se esimerkiksi tyhjiöpumppu? Muistelin butaanin poistoprosessia kun teemme BHO:n uuttoa marihuanassa, en tiedä olisiko prosessi samanlainen.
Reagenssitesti
https://ufile.io/mdwm9si8
@edit en pääse käsiksi "secrets of methanphetamine...." Minulla ei ole pääsyä avaamaan