AI osti myös escrow:n kautta, ja kun kirjoitin sinulle, että suljin vahingossa kaupan ja voisitko auttaa minua siinä, vastasit, että minun pitäisi oppia omista virheistäni.
Tässä on kaksi vaihtoehtoa.
Yksi on, että lähetän sen hänelle samalla tavalla kuin nytkin, jotta se varmasti tulee perille.
Toinen on, että palautan kaikki rahat, poistan kaikki huonot arvostelut siitä, enkä jatka niiden kirjoittamista tulevaisuudessa (hän ei suostu poistamaan arvosteluja).
En ole koskaan valehdellut kenellekään. Minulla on hyvä maine tällä foorumilla. Mutta hänellä on liian kiire. Ei valinnut toimitustapaani ja antoi minulle huonoja arvosteluja, mikä häiritsi minua paljon. Aiheutti sen, etten voinut kommunikoida hänen kanssaan, vaikka olisin halunnut.
kyllä ymmärrän nyt ja tulevaisuudessa käytän vain escrow.
Olen tilata monta kertaa eri toimittajilta ja koskaan kirjoittaa mitään heistä, koska he todellinen (vaikka että monet lähetykset pysähtyvät ja en saa niitä), mutta tämä on huijari varten 100%
Joten todella, suosittelen kaikille käyttää escrowta.
If you charge someone with scam, you must provide proofs! Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.