- Reaction score
- 4
Okei, joten ilmeisesti se, mitä kadulla myydään fentanyylinä, ei luultavasti ole sitä, mutta joissakin erään palvelumme testeissä on aiemmin esiintynyt fentalyyliä, alfentanyyliä ja sufentanyyliä. Koska suurin osa näytteistämme on ollut positiivisia bentsodiatsepiinien osalta, Torontossa on kaksi turvallisempaa tarjontaohjelmaa. Toinen, jossa olen mukana, jossa saan 21 8 mg dialaudidia päivässä opiaattiriippuvuuteen ja 6 10 mg Ritalin APO -merkkistä Ritalinia päivässä sekä ADHD:hen että 20 vuotta kestäneeseen metamfetamiiniriippuvuuteeni. Ritalin yllättäen toimii ja kyllä pistän ne. Mutta minulla on edelleen himoa ja minulla on ollut aikaa sanoa ei ilmaisille huumeille. Mutta Dilaudidin annos ei ole vieläkään läheskään riittävä, koska huomaan edelleen käyttäväni ainakin, jos minulla on rahaa 1 piste päivässä. Positiivista on, että saan ottaa pillerit kotiin.
Toinen ohjelma on injektoitava hydromorfoniohjelma, jossa on mentävä paikalle. The Works Torontossa. Ja saat kaksi pistosta nestemäistä hydromorfonia päivässä kerran aamulla ja kerran illalla. Eräs ohjelmaan osallistuva henkilö kertoi minulle, että hän saa 400 ml hydromorfonia päivässä, mutta se kuulostaa väärältä. Ymmärtääkseni 2 ml hydromorfonia on sama kuin 8 mg hydromorfonia.
Yritän vain lopettaa katuhuumeiden ja lopulta neulojen käytön. Valitettavasti sydämeni on vaurioitunut siinä määrin, että täydellinen lopettaminen ei onnistu.
Toinen ohjelma on injektoitava hydromorfoniohjelma, jossa on mentävä paikalle. The Works Torontossa. Ja saat kaksi pistosta nestemäistä hydromorfonia päivässä kerran aamulla ja kerran illalla. Eräs ohjelmaan osallistuva henkilö kertoi minulle, että hän saa 400 ml hydromorfonia päivässä, mutta se kuulostaa väärältä. Ymmärtääkseni 2 ml hydromorfonia on sama kuin 8 mg hydromorfonia.
Yritän vain lopettaa katuhuumeiden ja lopulta neulojen käytön. Valitettavasti sydämeni on vaurioitunut siinä määrin, että täydellinen lopettaminen ei onnistu.