- Reaction score
- 8
Hei. Löysin tämän ihmeellisen foorumin noin 2 kuukautta sitten ja se on niin täynnä hienoa ja hyödyllistä tietoa.. se saa minut katumaan, etten oppinut kemiaa lukiossa ainakin...
Katsoin kaikki täällä julkaistut videot.
Haluan tuottaa keskisuuressa mittakaavassa.
Haluan tehdä 4mmc ja 3cmc. Ymmärtääkseni menettely on sama, ainoa ero on esiaste, jolla aloitat?
4mmc:ssä se on 2-bromi-4-metyylipropiophenoni eli 2b4mp? ja 3cmc:ssä on
2-bromi-3'-klooripropiophenoni eli 2b3c.
Ostin laboratoriolaitteita.
Minulla on yläpuolella oleva sekoitin, 3000 ml:n dekantterilasi ja sepparointisuppilo, mutta voin ostaa jotain muuta, jos sitä tarvitaan.
Yksinkertaisin menetelmä minun noob-näkökulmasta on tämä:
Tämä menetelmä vaikuttaa helpolta tehdä, mutta tämä menetelmä on peräisin osoitteesta
4'-metyylipropiofenoni ja jos ostan
2-bromi-4-metyylipropiofenoni foorumilta, minun tarvitsee vain seurata videota 3:23 alkaen. eikö?
3:23 jälkeen hän saa "4-metyylipropiofenonin bromoinnista saadaan 2-bromi-4-metyylipropiofenoni bentseenissä".
En löydä bentseeniä, mutta käsittääkseni tolueeni on myös hyvä.
joten voidakseni jäljitellä videota minun on aloitettava tolueenilla ja lisättävä 2-bromi-4-metyylipropiofenoni ? sitten jatketaan kuten videossa?
myös... En löydä suolahappoa HCI, mutta löysin HBr suolahappoa.
voinko siis käyttää bentseenin sijasta tolueenia ja HCI:n sijasta HBr:ää?
.
Katsoin kaikki täällä julkaistut videot.
Haluan tuottaa keskisuuressa mittakaavassa.
Haluan tehdä 4mmc ja 3cmc. Ymmärtääkseni menettely on sama, ainoa ero on esiaste, jolla aloitat?
4mmc:ssä se on 2-bromi-4-metyylipropiophenoni eli 2b4mp? ja 3cmc:ssä on
2-bromi-3'-klooripropiophenoni eli 2b3c.
Ostin laboratoriolaitteita.
Minulla on yläpuolella oleva sekoitin, 3000 ml:n dekantterilasi ja sepparointisuppilo, mutta voin ostaa jotain muuta, jos sitä tarvitaan.
Yksinkertaisin menetelmä minun noob-näkökulmasta on tämä:
4-MMC (mefedroni) synteesi. Täydellinen video-opastus.
Tämä video edustaa 4-MMC:n (mefedroni) yksinkertaista synteesitapaa pienessä mittakaavassa 4'-metyylipropiofenonista. On täydellinen synteesi video-opas, joka selittää kaiken ja antaa mahdollisuuden tehdä 4-MMC jokaiselle orgaanisen synteesin aloittelijalle. Laitteet ja lasitavarat: Pyöreä pohja...
bbgate.com
Tämä menetelmä vaikuttaa helpolta tehdä, mutta tämä menetelmä on peräisin osoitteesta
4'-metyylipropiofenoni ja jos ostan
2-bromi-4-metyylipropiofenoni foorumilta, minun tarvitsee vain seurata videota 3:23 alkaen. eikö?
3:23 jälkeen hän saa "4-metyylipropiofenonin bromoinnista saadaan 2-bromi-4-metyylipropiofenoni bentseenissä".
En löydä bentseeniä, mutta käsittääkseni tolueeni on myös hyvä.
joten voidakseni jäljitellä videota minun on aloitettava tolueenilla ja lisättävä 2-bromi-4-metyylipropiofenoni ? sitten jatketaan kuten videossa?
myös... En löydä suolahappoa HCI, mutta löysin HBr suolahappoa.
voinko siis käyttää bentseenin sijasta tolueenia ja HCI:n sijasta HBr:ää?
.