Noids-riippuvuus

Codoi

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 25, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hei kaikille. heikko sitten aloin polttaa 5cl noids(vähän kristallia päähän savukkeen). olin raskas ruohon polttaja, mutta ruoho don t osuma enää koska noids otti over. yritin lopettaa varten, mutta halu on iso af.
Jos jollakin on vinkkejä? haluaisin lukea niitä ja soveltaa, jos mahdollista.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
200
Reaction score
205
Points
43
Olen subjektiivinen ja rehellinen. Synteettiset kannabinoidit ovat suuri ongelma. Sinun on käytettävä voimaa ja tahdonvoimaa katkaistaksesi kasvavan yhteyden sinun ja tämäntyyppisten psykoaktiivisten aineiden välillä. Ne ovat jo korvanneet sinulle kannabiksen ja aiheuttavat tilanteen, jossa et voi (omien sanojesi mukaan) luopua niistä. Mutta on hyviä uutisia - kirjoitit tämän viestin, etsit ulospääsyä. Ja se on todellinen. Sinun täytyy heittää ne pois, heittää kaikki varastot, poistaa kaikki yhteydet, katkaista kaikki siteet ihmisiin. paikkoihin ja tilanteisiin, jotka voivat provosoida käyttöä. Mene sitten läpi vieroitusoireet. Ja sitten rakentaa itsesi uudelleen. Se ei tule olemaan helppoa, se on paljon vaikeampaa kuin foorumiviestin kirjoittaminen. Mutta vaihtoehto on vakavampi ja pelottavampi. Lisämateriaalia löytyy erilaisilta päihteille omistetuilta nettisivuilta, esimerkiksi täältä: https://mindheal.com/basics/drug-withdrawal/.
 

Yunik777

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 20, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Vahvistan kokeilemani syn noidit, kuten CladB ja 4fAdb, aiheuttavat todellista vetäytymistä... ja ne häiritsevät myös ruoansulatusjärjestelmääsi ja erittymisjärjestelmääsi kyllä se tekee, jos tiedät, että tiedät
 

barry

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 17, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Yksi lähestymistapa, joka saattaa auttaa, on asteittainen noidien vähentäminen samalla kun otetaan uudelleen käyttöön terveellisempiä vaihtoehtoja mielihalujen hallitsemiseksi. Voisit aloittaa vähentämällä päivittäin käyttämääsi määrää, vaikka se olisi vain pieni vähennys. Yhdistä tämä toimintaan, joka pitää mielesi ja kehosi kiireisenä, kuten liikunta, harrastukset tai ajan viettäminen tukevien ystävien ja perheenjäsenten kanssa. Tavan korvaaminen jollain positiivisella voi helpottaa siirtymistä.
 

DrugCentral

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Hei, kiitos säikeestäsi Minulla ei ole sinulle mitään neuvoja, vain kysymys. Kuinka paljon olet kuluttanut tuota tavaraa viikossa, jotta olet kehittänyt tällaisen riippuvuuden?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Tiedän, että tämä on myöhässä, olen todella pahoillani, että näen tämän vasta nyt, ja toivottavasti tästä voi silti olla sinulle hyötyä.

Maryn pitäisi olla Base Line aina mielestäni. Jos Hän ei osu samaan sinun täytyy tehdä 2 asiaa tässä järjestyksessä: 1: vaihda ROA:ta, hanki syötäviä, vaihda kukasta konsentraattiin tai päinvastoin jne. 2: Samalla kun kokeilet tätä, on nyt aika harkita hyvin vakavasti Cold Turkey THC-taukoa.

Unssin joka toinen viikko (ja se olen minä, joka olen taloudellinen lol) pitäisin itseäni raskaana käyttäjänä. Minun on pidettävä tauko vähintään kerran vuodessa, jonka olen havainnut, jos en tee sitä, käytän vain liikaa, kunnes saan tekoni kasaan ja teen lopulta tauon.

Olen kokeillut myös taukojen pituuksia; 3 päivää ei ollut minulle lainkaan huomattava muutos. Viikko ja nyt "alamme" raapia sitä kutinaa, mutta suvaitsevaisuus oli suoraan takaisin sinne, missä se oli ennen noin viikon kuluttua.

En ole koskaan mennyt pidempään kuin 2 viikkoa, pääasiassa siksi, että uskon, että se on minulle makea piste ja pyhä paska, en voi kuvitella yli 2 viikkoa ilman Marya kanssani lol....

2 viikkoa ensimmäinen osuma, joka tulee takaisin tauosta, on erittäin lähellä niitä College-vuosia, kuka tahansa, joka polttaa säännöllisesti, joka ottaa kiinteän 2 viikon tauon, takaan, että ensimmäinen Bong Rip takaisin räjähtää vitun kasvosi pois.

Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen jokaiselle aloittelevalle kohtalaisen raskaalle käyttäjälle, joka ei ole tehnyt sitä ainakin kerran. Näiden uusien kantojen tullessa 40-50% THC:n tasolle ei ole mikään vitun ihme, että me kaikki etsimme sitä korkeampaa tasoa, näyttää siltä kuin olisit ollut tekemisissä noiden sudenkuoppien kanssa ja ilmeisesti paljon vaikeampaa päästä takaisin Base Lineen.

Se on todella vitun vaikeaa, myönnän sen. Siksi sanon edellä ensin vaihtaa ROA: ta, jotta voit antaa itsellesi henkistä valmisteluaikaa varsinaista taukoa varten. Anna sitten itsellesi määräaika (seuraavaan sunnuntaihin mennessä tai ennen työviikon alkua jne.) Suunnittele nämä päivät; voitko ottaa vapaata töistä? Mitä voit tehdä vähentääkseen rutiininomaista päivittäistä stressiäsi, joka yleensä laukaisee mielihalut ensinnäkin? Minulle on aina sanottu, että liikunta auttaa myös paljon, mutta olen laiska pummi, joka uskoo, että treenaaminen vain stressaisi minua enemmän, joten sen sijaan väritän paljon.... Leikin LEGOilla, teen paljon palapelejä, liityn myös Addiction Support -sovellukseen seuratakseni edistymistäni ja saadakseni paikan, jossa voin valittaa ja ruikuttaa siitä, kuinka paljon kaipaan '...häntä <3' juuri sillä hetkellä.

Kahden viikon tauko lyö toleranssini alas tarpeeksi, että voin leikata kulutuksen kokonaan puoleen ja saada edelleen samat vaikutukset pidemmällä aikavälillä. Säästän aina helvetin paljon rahaa tuossa kuussa JA saan uutta intohimoa Maryani kohtaan! Noin 5-6 kuukauden kohdalla sanoisin, että toleranssi alkaa hiipiä takaisin sinne, missä se oli, ja siksi ehdotan kerran vuodessa.

Todella vaikeaa, mutta niin vitun arvoista!!!
 
Top