- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 53
Olen kotoisin maasta, jossa ei ole rikkaita lääkemarkkinoita. Yksitoikkoiset markkinat, spiidi, kokaiini, ruoho, mdma. Ajattelin tuoda tänne joitakin "uusia" huumeita ihmisille. En tarkoita uutta niin kuin äskettäin löydettyjä ja valmistettuja huumeita tai huumeyhdistelmiä, tarkoitan uutta niin kuin sitä ei ole koskaan ollut tukkumyynnissä kaduilla. Esimerkiksi mefedronia ei ole koskaan ollut täällä. Kukaan ei ole myynyt sitä, eikä kenelläkään ole ollut suuria määriä sitä jaettavana, ehkä vain pienempiä määriä, joita he pitivät eksoottisina ja veloittivat siitä paljon enemmän. Se oli pari vuotta sitten, ja sen jälkeen kukaan ei ollut koskaan nähnyt sitä saati sitten myynyt sitä. Ajatukseni oli, että hankin esimerkiksi mefedronia ja myyn sitä kalliimmalla kuin pitäisi, koska tiedän, että ihmiset sekoavat uudesta huumeesta kaduilla ja ostavat sitä tonneittain. Mutta en silti tiedä, koska olen pieneltä alueelta ja luulen, että sana saattaa levitä liian nopeasti väärien ihmisten korviin, liittovaltion viranomaisten ja kadulla kilpailevien ihmisten korviin.
Kuulisin mielelläni ajatuksia!
Kuulisin mielelläni ajatuksia!