Question Tarvitsen apua värin poistamiseen fettystä (fentanal)!!!

InnocentBystander23

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
9
Minulla on ollut jumissa noin puolitoista Oz sinistä fettiä (fentanyyliä) . Se on katulaatuisia palasia, ei puhdasta fentanyyliä. Kysymykseni on, miten voisin poistaa värin? Oletan, että se on vain elintarvikeväriä, ja ajattelin käyttää asetonia, kuten olen tehnyt aiemmin metan kanssa. Toimisiko tämä? Miten poistaisin leikkauksen? Kiitos.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
342
Mielestäni tarvitset kvantitatiivista analyysia. Sinistä väriainetta fettisi päällä ei pitäisi käsitellä samana epäpuhtautena, jonka näit metamfetamiinissa, koska tämä ei ole metamfetamiinia ja suurin osa aineesta on oletettavasti vähemmän kuin yksikköä, jolla on tuntematon vuorovaikutus asetonin/liuottimen kanssa.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
301
Jos joudut kysymään näitä kysymyksiä, epäilen, ettet ole valmistautunut käsittelemään puhdasta fentanyyliä, mutta no, tässä sitä mennään:
A/B-happo-emäsuuton pitäisi poistaa leikkaukset ja väri, ja uudelleenkiteyttämällä saadaan puhdas tuote. Liuotetaan veteen, suodatetaan, kaiken fentanyylin pitäisi olla suodoksessa (nesteessä), alkalisoidaan lisäämällä varovasti natriumkarbonaattiliuosta, kunnes ph on >10. uutetaan poolittomalla liuottimella, kuten tolueenilla tai ksyleenillä, ja pestään uute vedellä. Lisätään sitruunahappoa (vedetöntä) alkoholiin (IPA käy hyvin), kunnes ph on 5-6. F-sitraatin pitäisi tippua pois. pese kama lisää kuivalla ksyleenillä tai tolueenilla ja sitten naftalla (Shellsol se on nurkassasi) ja anna kuivua rapeaksi jauheeksi. Jos se ei ole rapea jauhe liuotetaan minimimäärään HOT IPA:ta ja lisätään kuivaa asetonia ja jääkaappiin. Pese saatu juttu naphtalla ja nyt sen pitäisi tosiaan olla kuivaa jauhetta.

Yritä olla tappamatta itseäsi tai muita.
Fentanyyli on surkea huume, jolla on huono turvallisuusprofiili ole tietoinen tästä.

InnocentBystander23

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
9
Arvostan apuasi, vaikka ei ole mitään syytä olla aluksi töykeä minulle. Ja tiedoksi, että en käytä fentanyyliä, mutta alueeltani heroiini on kadonnut ja kaikki haluavat ostaa tätä paskaa. Mutta sininen kama sai kaikki valittamaan sen maun takia. Uuttaminen josta puhut on sellainen, jonka olen tehnyt satoja kertoja punaiselle phos-metamfetamiinille. Kiitos vielä kerran.

View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
342
En pitäisi vastausta töykeänä, kyse on vain siitä, että tämä tosiasia pätee useimpiin meistä ja OrgUnikum oli suojeleva sinua kohtaan. Siitä huolimatta hän antoi sinulle pyytämäsi tiedot, joita minä en antanut, koska myös minun asenteeni oli jossain määrin suojeleva. Tämän materiaalin kanssa työskentely on suoritettava kaikin mahdollisin henkilösuojaimin, metakemia on melkoisen aloittelevaa tasoa verrattuna tähän puhdistusmenetelmään. Muistakaa, että useimmat lasiesineet ja henkilökohtainen suojavarustus on tuhottava käytön jälkeen turvallisuussyistä, pieni tahra pöydällä tai laboratoriotakissa on tarpeeksi voimakas tappamaan useita ihmisiä. Luotan siihen, että sinulla on tarpeeksi kokemusta vaarallisesta kemiasta metan kanssa, jotta pystyt käsittelemään freebasing/suolan muodostumista. Vaikka P/I2-pelkistys on räjähdys-/palovaara, tämä on myrkyllisyysvaara, kuten ehkä tiedät, että isoa märkää pyyhettä voidaan käyttää pysäyttämään karannut metan synteesi (lyön jopa vetoa, että se on saattanut pelastaa vapautesi aiemmin), Fentin tapauksessa tarvitset superpienen huoneen, jonka peität paksuilla muovifolioilla ympäriinsä, ja hazmat+kaasunaamari+stirdy-hanskat ja keinot riisua hazmat koskettamatta sitä suoraan. Ja tietenkin laimennoksen (leikkaus) valmistaminen fentistä, jota on sekoitettava pitkään, jotta ei pääse syntymään kuumia pisteitä (eräs tuttuni kuoli fentin kuumiin pisteisiin). Minä olin se henkilö, joka aloitti materiaalin tuhoamisen ja antoi menetelmän. Pidän fentanyylistä, mutta hyväksyn farmaseuttista laatua vain siinä tapauksessa, että sitä ei ole saatavillani halutessani. Näin en koskaan tule riippuvaiseksi opiaatteista, tai ainakin tähän mennessä minulla on ollut vain yllätys, että riippuvuus, josta olin varma, osoittautui harhakuvitelmaksi. Kaikkea hyvää! P.S. tutki lähestymistapaa ja kysy asiantuntijan mielipidettä, yritä löytää joku, jolla on aiempaa käytännön kokemusta oppaaksi.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
301
Ihmiset ovat tulleet melko herkästi da Intanetz, nyt hyvin rakas @InnocentBystander23, anteeksi, että se on niin mukavaa kuin voin tehdä imitoimatta anybodies yleismaailmallinen lastenhoitaja joten se ei tule paremmaksi, ota tai jätä se.

Kaipaan vanhoja, laadukkaiden flamewarsin aikoja, ja ei, flamingilla ei ole mitään tekemistä loukkausten tai uhkausten huutamisen kanssa. Kaikki meni alamäkeen, Internet itse asiassa kuoli sinä päivänä, kun AOL yhdisti Missisippin (päivämäärä on pelkkä sattuma), ja sen korvasi valepuvussa oleva ostosfoorumi.
Vanhat ihmiset, aina valittavat, tiedän, tiedän, puhutaan sitten sodasta......🤣

InnocentBystander23

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
9
Arvostan näkemystäsi. minulla ei ole varaa tuhota lasitavaroitani tällä hetkellä, joten aion vain jättää ne ennalleen enkä sotkea niitä. kiitos.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
342
sinun ei tarvitse kirjaimellisesti särkeä lasiesineitäsi, kunhan käsittelet niitä voimakkaalla hapettimella, kuten piranhaliuoksella.