En pitäisi vastausta töykeänä, kyse on vain siitä, että tämä tosiasia pätee useimpiin meistä ja OrgUnikum oli suojeleva sinua kohtaan. Siitä huolimatta hän antoi sinulle pyytämäsi tiedot, joita minä en antanut, koska myös minun asenteeni oli jossain määrin suojeleva. Tämän materiaalin kanssa työskentely on suoritettava kaikin mahdollisin henkilösuojaimin, metakemia on melkoisen aloittelevaa tasoa verrattuna tähän puhdistusmenetelmään. Muistakaa, että useimmat lasiesineet ja henkilökohtainen suojavarustus on tuhottava käytön jälkeen turvallisuussyistä, pieni tahra pöydällä tai laboratoriotakissa on tarpeeksi voimakas tappamaan useita ihmisiä. Luotan siihen, että sinulla on tarpeeksi kokemusta vaarallisesta kemiasta metan kanssa, jotta pystyt käsittelemään freebasing/suolan muodostumista. Vaikka P/I2-pelkistys on räjähdys-/palovaara, tämä on myrkyllisyysvaara, kuten ehkä tiedät, että isoa märkää pyyhettä voidaan käyttää pysäyttämään karannut metan synteesi (lyön jopa vetoa, että se on saattanut pelastaa vapautesi aiemmin), Fentin tapauksessa tarvitset superpienen huoneen, jonka peität paksuilla muovifolioilla ympäriinsä, ja hazmat+kaasunaamari+stirdy-hanskat ja keinot riisua hazmat koskettamatta sitä suoraan. Ja tietenkin laimennoksen (leikkaus) valmistaminen fentistä, jota on sekoitettava pitkään, jotta ei pääse syntymään kuumia pisteitä (eräs tuttuni kuoli fentin kuumiin pisteisiin). Minä olin se henkilö, joka aloitti materiaalin tuhoamisen ja antoi menetelmän. Pidän fentanyylistä, mutta hyväksyn farmaseuttista laatua vain siinä tapauksessa, että sitä ei ole saatavillani halutessani. Näin en koskaan tule riippuvaiseksi opiaatteista, tai ainakin tähän mennessä minulla on ollut vain yllätys, että riippuvuus, josta olin varma, osoittautui harhakuvitelmaksi. Kaikkea hyvää! P.S. tutki lähestymistapaa ja kysy asiantuntijan mielipidettä, yritä löytää joku, jolla on aiempaa käytännön kokemusta oppaaksi.