Jos ostit minun oxy 30:n irtotavarahinnalla, joka on yleensä 30-35 pilleriä kuukaudessa, niin maksat 31$ per. Jaettuna neljään sinulla on neljä 7,5 mg:n oxytablettia ja 31 $:n hinnalla maksat 7,75 $ jokaisesta 7,5 mg:n tabletista. Osta 30 minun 7,5 dros irtotavarana, joka on 10 kappaletta, maksat 10 dollaria jokaisesta 7,5 mg:n hydrosta. Voin välittää saamiani tarjouksia, ja saan paremman tarjouksen oxysta. 30 oxy-pilleriä on kuin ostaa 120 7,5 mg: n pillereitä kuukaudessa, ja ne ovat vahvempia ja halvempia kuin 7,5 mg: n hydros. Periaatteessa voisit saada 120-140 7,5 mg:n oksipilleriä kuukaudessa 2,25 dollaria halvemmalla kuin mitä maksaisit 7,5 mg:n hydroista. Näin saat enemmän vastinetta rahoillesi, ja sanoit etsiväsi enemmän kuin muutaman pillerin kuukaudessa. 30-35 30 mg:n oxy ei ole vain muutama pilleri. Jos niitä otetaan kipuun, ne ovat 120-140 pilleriä, joita lääkäri ei anna sinulle, ellei sinulla ole syöpää tai jotain yhtä vakavaa. Ja mitä tulee hintaan, jos löydät oikeita oxy 30:tä halvemmalla kuin 31 dollaria pilleri, jos ne ostetaan irtotavarana, niin kerro minulle, koska saatan ostaa niitä itse ja myydä niitä tarvitseville. 930 dollaria kuulostaa paljolta 30 pilleristä, kunnes sen laskee ja tekee laskutoimitukset verrattuna siihen, mitä yleensä saa hydroista melkein missä tahansa. Jos olet kiinnostunut, tule tapaamaan minua keskiviikkona.