- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 104
Hei ystävät,
Olen saanut loput laboratorioni toiminnan aloittamiseen tarvittavista laitteista. Se on pystytetty kellarissamme, olen eristänyt osan ja verhoillut sen maalarimuovilla, se on karkea, mutta palvelee tarkoitustaan. Minulla on:
Lämmittelynä haluaisin syntetisoida oman suolahapon, se vaikuttaa hyvältä paikalta aloittaa. Minulla on nitriilikäsineet ja hieno uusi kokokasvohengityssuojain, jossa on asianmukaiset hiilisuodattimet.
Luulen, että lopullinen lopullinen laite, jota tarvitsen, on huppu turvallisuuden vuoksi. Olen ostanut kipsilevyä, jonka leikkaan ja muotoilen epoksimaalilla maalattuun laatikkoon. Tarvitsen PTFE-putkia ja joitakin tuulettimia, jotta höyryt voidaan siirtää ulos ulko-oven portaikon kautta, ja niiden pitäisi olla ehdottoman viimeiset kappaleet, joita "luulen" tarvitsevani.
Olen avoin kaikille neuvoille! mutta olen erityisen kiinnostunut siitä, mitä @HEISENBERG, @Frit Buchner, @G.Patton, @Madre ja @WillD ajattelevat tästä kokoonpanosta.
Minulla on nälkä kokata!!!!
Olen saanut loput laboratorioni toiminnan aloittamiseen tarvittavista laitteista. Se on pystytetty kellarissamme, olen eristänyt osan ja verhoillut sen maalarimuovilla, se on karkea, mutta palvelee tarkoitustaan. Minulla on:
- Tyhjä juomajääkaappi, jonka lämpötila on tällä hetkellä noin 19°F.
- Welchin tyhjiöpumppu 2024B-01 (noin 2001) - en ole vielä varma, miten sitä käytetään....
- 5 kpl (50ml 100ml 250ml 400ml 600 ml).
- Vielä kaksi lasipannusarjaa, 1k ja 2k - molemmat rikkoutuivat kuljetuksen aikana, joten niitä odotetaan vielä, mutta ne eivät ole välttämättömiä aloituksen kannalta.
- 2 100-2000rpm Lab sekoittimet, 180W lämmitysteho 716℉ Stir Hotplate, 55 tuumaa
- 2000ml raskasseinäinen kartiomainen erotussuppilo, jossa on 29/32 liitokset ja PTFE-sulku - 2L
- 3 kaulan pyöreä pohjalasipullo RBF, jossa on 19/22 keskellä ja sivuvakiokartion ulkoliitos (2000ML)
- A 24/40 Kemia Lasitavarat 32PCS Kemia Laboratorio Lasitavarat Kit 250 1000ml tislauksia erottaminen Puhdistus Synteesi - tässä sarjassa on Vigreux, Allihn, Graham ja Liebig kondensaattorit sekä toinen pienempi erotussuppilo ja valikoituja 2 ja 3 kaulan pullot
- Laboratorion tyhjiösuodatus-tislauslaite, 2000 ml:n suodatuspullo, 300 ml:n mittapullosuppilo.
- Jumala siunatkoon online-pelaamista
Lämmittelynä haluaisin syntetisoida oman suolahapon, se vaikuttaa hyvältä paikalta aloittaa. Minulla on nitriilikäsineet ja hieno uusi kokokasvohengityssuojain, jossa on asianmukaiset hiilisuodattimet.
Luulen, että lopullinen lopullinen laite, jota tarvitsen, on huppu turvallisuuden vuoksi. Olen ostanut kipsilevyä, jonka leikkaan ja muotoilen epoksimaalilla maalattuun laatikkoon. Tarvitsen PTFE-putkia ja joitakin tuulettimia, jotta höyryt voidaan siirtää ulos ulko-oven portaikon kautta, ja niiden pitäisi olla ehdottoman viimeiset kappaleet, joita "luulen" tarvitsevani.
Olen avoin kaikille neuvoille! mutta olen erityisen kiinnostunut siitä, mitä @HEISENBERG, @Frit Buchner, @G.Patton, @Madre ja @WillD ajattelevat tästä kokoonpanosta.
Minulla on nälkä kokata!!!!