Olettaen, että olet käytettävissä kunniamaininta, joka toimii totuuden merkkinä preparatiivisesta pimeästä taiteesta tämä annat lahjoituksena foorumille ja lupaan vakaasti, että mahdollistan optimaalisen tietotaidon toteuttamisen, jotta voit saada käsiinsä joitakin kulutustavaran varastoja. Uskallan itse kolikko joitakin minun ominaispiirteitä: KEMIALLINEN kinkit kuten: näkemystä ja opastusta koko prosessin alusta alkaen odotettuun mestaruuteen. Minulla on usein nopeita tuloksia, joten se ei voi välttää perustavanlaatuisia oppitunteja uskokaa minua, he ovat MANdatory!
vastata kuka tahansa voi!
TEE, MITÄ HALUAT, ON KOKO LAKI!
P.S. Henkinen herääminen perustavanlaatuisten reikien kautta, kuten kolmas silmä (psy); perseen neitsyyden menettäminen (ruskea reikä paljastus eturauhanen); TEKNIVAL-avautuu kolmas sieraimenne = tuottaa mutanttitiikerin steroideilla ja erityisesti geneettisesti muunnettu superinfektiivinen INNVIYNCYIVLiERvirusvektorin suunnittelu Zombie T-virus agessiivinen asento VAARA! asuva paha zombified kemistit tekevät, mitä tehdään parhaiten ...