Hei ystäväni. Stimulanteilla on ikävä tapa aiheuttaa käyttäjissä psykoottisia oireita. "Asiantuntijoiden" mukaan näin tapahtuu 100 prosentilla ihmisistä, jotka käyttävät amfetamiineja/stimulantteja säännöllisesti pitkän ajan kuluessa tai kovassa käytössä. Kun olet hereillä 3 päivää kerrallaan ja vain yhden vapaapäivän silloin tällöin 3 kuukauden ajan kerrallaan, aiheutat ongelmia. Ja jos saan sanoa jotain, käytät luultavasti paljon enemmän Ritalinia kuin lääkärisi on määrännyt sinulle. Olen käyttänyt amfetamiineja yli 30 vuotta raskaasti ja tiedän, mitä käyt läpi, se on ikävää. Sinun täytyy syödä kunnolla ja pitää se 2-3 päivänä viikossa. Ja nukkua. Älä kerro lääkkeitä määräävälle lääkärillesi, että sinulla on psykoottisia oireita. Jos teet niin, hän lopettaa lääkityksesi, ja on hyvin vaikeaa saada lääkkeitä takaisin. Aina kun sinulla on psykoottinen tauko, on mahdollista, että ne pahenevat ja päädyt mielenterveysosastolle. Ja jos teet tarpeeksi vahinkoa itsellesi, lopulta psykoottisia taukoja tulee ilman Stimulantteja, joten sinun on hidastettava tahtia tai olet menossa isoon päähän. Mielenterveysyksiköt eivät ole hauskoja paikkoja. Sinun on siis hidastettava tahtia, pienennettävä annostasi, nukuttava enemmän ja syötävä/oltava terveellinen. Miten pääsin kaiken tämän paskan yli, pysyin siinä ja pysyin poissa sairaalasta, oli se, että seurasin edellä kuvattua esimerkkiä ja olen nyt antipsykoottisella lääkityksellä. Kun olin ollut noin 15 vuotta kaasulla, minun piti olla antipsykoottisilla lääkkeillä, jotta psykoottiset oireet eivät enää ilmenisi. Ainoa ongelma tässä on se, että psykoosilääkkeiden saaminen edellyttää mielenterveysdiagnoosia ja mielisairautta. Sitä ei kannata kirjata ansioluetteloon. Pidä huolta itsestäsi.