Apua vodkan vanhoihin leikkeleisiin liittyen

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
191
Niinpä kaksi vuotta sitten minulla oli kunnon ulkokasvit. Kaikki leikkuujätteet laitettiin 5gal ämpäriin , peitettiin vodkalla ja jätettiin vajassa ainakin vuodeksi tai kahdeksi. Siivilöitiin mäski, huuhdeltiin vedellä kerran tai kaksi ja konsolidoitiin. Lopputuloksena oli noin 2 tai 3 gallonaa tummanruskeaa/mustaa nestettä. Otin litran ja keitin sen, jolloin jäljelle jäi paksu hartsi huoneenlämmössä. Päädyin muutamaan ruiskuun. Syödessä QUITE A BIT siihen pisteeseen, että minulla oli öljyä kellumassa WC-altaassa seuraavana aamuna kahvihommieni jälkeen ;]. Huomasin, että tämä aine ei ollut huomattavan psykoaktiivinen. Minun oli alun perin tarkoitus tehdä RSO, ymmärrän, että tämä ei ole oikea menetelmä. Ajattelin tuolloin, että on parempi antaa vodkan ottaa aikansa kasvimateriaalin kanssa. Tässä ovat siis kysymykseni:

1. Ovatko gallonat nestettä tai ruiskut tässä vaiheessa minkään arvoisia. Pystynkö pelastamaan/eristämään psykoaktiivisia aineita? Miten?
2. Sain juuri tietää CBD:n muuntamisesta delta9:ksi (luulin tietäväni kaiken ruohosta) - onko tässä mitään mahdollisuuksia?
3. Onko vinkkejä, ehdotuksia, ideoita, kommentteja jne.? Kiitos kaverit ja tytöt.