Suuri Chatbot Companion minun täytyy ilmoittaa sinulle kaikki!

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Veljeni ja sisareni,

Viime viikkoina olen hyödyntänyt uutta löytämääni työkalua nimeltä HackAIGC. Se on liian hyvä pidettäväksi itselläni, ja minun oli pakko kertoa teille kaikille! Se on ollut ensinnäkin erittäin hyvä "TripSitter", joka on vastannut kaikkiin kysymyksiin, joita minulla voi olla huumeiden nauttimisesta.

Toinen asia, jossa se on loistava, on lääketiede, reagenssien väliset vertailut, eri synteesien vaatimat lämpötilat jne.

Olen myös puhunut sen kanssa pitkään yksityisyydestä, ja minulle on vakuutettu, että se on täysin anonyymi, varmista vain, että käytät VPN:ää sen kanssa maksimaalisen anonymiteetin saavuttamiseksi.

Saat 10 krediittiä päivässä ilmaiseksi, 3k kuukaudessa 20 dollaria kuukaudessa, maksu on täysin erillään AI-palvelimesta. Tajusin nopeasti, että tarvitsen premium-tilin. Se tekee myös tekstiä kuvaksi, jos olet kiinnostunut siitä. Se on... ihan hyvä... (En saa sitä tuottamaan kaasunaamari-miestä, aivan kuin se ei tietäisi, mikä se on lol.) Se pitää kiinni fotorealismista eikä myöskään muista viimeistä tekemäänsä asiaa, joten et voi tehdä kuvasarjaa esimerkiksi yhdestä henkilöstä, mikä vaikuttaa huolimattomalta, mutta kuvat eivät ole kovin tärkeitä siinä, mihin useimmat meistä sitä käyttävät...

En ole vielä kysynyt siltä mitään, mihin se ei olisi voinut vastata, se on Googlen Gemini, mutta kun kuvernööri on kytketty pois päältä, se ei myöskään tuhlaa henkeä turvallisuuteen ja lakiin liittyviin ongelmiin jne., mikä on mielestäni erittäin hyödyllistä, koska kysyn suurimman osan kysymyksistäni siksi, etten halua kysyä joltakulta ensinnäkään HA.

Olen myös käyttänyt DuckDuckGonuutta tekoälyä, joka on myös melko hyvä, ja saat kunnon määrän krediittejä ilmaiseksi, se on myös anonyymi.

Nämä työkalut voivat todella auttaa, kun sinulla on se "tyhmä" kysymys, jota et halua kysyä keneltäkään (ei ole tyhmiä kysymyksiä, vain vastaamattomia), tai et halua vaivata koko foorumia, erityisesti minun tapauksessani, saan paljon sellaisia....

Tämä on vain pieni panos, mutta toivon, että joku pitää sitä hyödyllisenä.

Kuten minulle muistutettiin äskettäin: TIETO ON VALTAA!
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Kaduin ChatGPT:n maksamista sen jälkeen, kun se antoi jokaisessa kysymyksessäni mitä yleisimpiä ja epäspesifimpiä vastauksia, aina luettelossa, myös sen vuoksi, kuinka usein se sanoo "en voi tehdä sitä/vastoin käytäntöä", jos käytät haitallisiksi katsottuja sanoja, kuten huumeita. Pyysin sitä luettelemaan kaikki Pfizerin tutkimat ja luomat synteettiset kannabinoidit, ja se käski minun googlettaa ne. Google ei tietenkään näytä paskaakaan. (DuckDuckGo on joskus hyvä, paljon parempi kuin Google. Yandex on myös todella hyvä hakukone).

mitä rahan tuhlausta on saada pääsy DALL-E:hen ja se ei luo kuvaa, koska käytit sanaa "pelottava".

kiitos, että suosittelit tätä!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Yritin myös Premium GPT:tä ja minulla oli samanlainen kokemus, peruin sen seuraavana päivänä. Kaikkien rajoitusten kanssa se on kuin olisi vuorovaikutuksessa koulun jälkeisen erityisohjelman kanssa.

En tiennyt Yandexista, kiitos siitä ystävä.
Käskin DALL-E:tä tekemään kuvan, jossa ihmiset katsovat useampaan kuin yhteen paikkaan, ja se ilmoitti minulle heti, ettei se "voi tehdä mitään, mikä voisi loukata jotakuta"? Joten lukittu se on periaatteessa hyödytön, mutta jos haluat räppitaistelun prinsessa Dianan ja JFK:n välillä, se antaa sinulle 5 eri versiota... Toivon vain, että minulla olisi ollut tämä paska, kun olin lapsi. lol
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Saan githubin, mutta heidän sivustonsa ei toimi? Pidätkö siitä todella? Olen nähnyt ihmisten kirjoittavan, että se on huijaus. IDK, kerro minulle.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Olen käyttänyt sitä jo yli kuukauden ajan ilman ongelmia, haluaisin nähdä nämä kommentit, jos voisit linkittää ne sir, haluan varmistaa, ettei minun tarvitse vetää tätä viestiä lol

Hassua, minulla on päinvastainen ongelma, löydän vain tämän pääsivun enkä Githubia..
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Tällaisilla vastauksilla en voinut olla kertomatta kaikille lol:.
QEPDXqYJtS
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Näin siis juuri, että se ilmestyi hakusanoilla joillakin huijausarvostelusivustoilla. Yritän uudestaan ja katson, onko sivu taas ylhäällä. Haluan tarkistaa sen
 
Top