- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 33
Ihmettelen, miksi markkinoilla on niin vähän tai ei lainkaan metadonijohdannaisia. Metadonin rakenne ei kuulu uuden psykoaktiivisia aineita koskevan lain soveltamisalaan. On selvää, että itse metadoni on lääkelain suojaama, mutta pienikin muutos johtaisi jälleen kerran siihen, että se olisi käsikauppavalmiste. Siksi ihmettelen, miksei näitä löydy vähän tai ei ollenkaan tutkimuskemikaalikauppiailta.
Olen esimerkiksi miettinyt, olisiko metadonisynteesissä mahdollista korvata dimetyyliamino-2-klooripropan dimetyyliamino-2-klooripropan dimetyyliaminolla, jolloin saataisiin metadoni, jonka typpiatomissa on metyyliryhmien sijasta kaksi etyyliryhmää. En ole koulutettu kemisti, mutta voin kuvitella, että tällä aineella olisi samanlaisia ominaisuuksia kuin metadonilla, mutta sitä ei suojata millään lailla.
Olen esimerkiksi miettinyt, olisiko metadonisynteesissä mahdollista korvata dimetyyliamino-2-klooripropan dimetyyliamino-2-klooripropan dimetyyliaminolla, jolloin saataisiin metadoni, jonka typpiatomissa on metyyliryhmien sijasta kaksi etyyliryhmää. En ole koulutettu kemisti, mutta voin kuvitella, että tällä aineella olisi samanlaisia ominaisuuksia kuin metadonilla, mutta sitä ei suojata millään lailla.