Question Saako palsamointinesteestä pilveä?

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47

Kuinka kauan huuma kestää?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Kutsutaan sitä formaldehydiksi, jotta se ei olisi epäselvä. Niin. Siitä saa todellakin pilveä. Minulla on sitä kotona, mutta en suostu kokeilemaan sitä, koska tunnen erään tyypin, joka melkein kuoli sen polttamiseen. Hänet kiidätettiin sairaalaan, koska hän ei hengittänyt. Annoin metamfetamiinikauppiaalleni 15 ml pienessä purkissa "isälleen", hän sanoi. Hän vei sen torakkamotelliin ja myi sen loppuun tunnissa. Tupakoita. Hän toi minulle 50 dollaria takaisin ja halusi toisen, mutta nämä ovat 60-vuotiaita miehiä, ja toinen heistä kuolee, joten sanoin hänelle, että ehkä myyn hänelle vähän seuraavasta litrasta. Tarvitsen sitä joka tapauksessa metyyliamiinin valmistukseen.
Freonista voi myös vetää pilveä, mutta sekin tappaa.

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47
Olen myös lukenut, mistä PCP:tä voi uuttaa, maanviljelijöiden torjunta-aineesta, mutta sitä ei ole helppo löytää,.Luulen, että USA:ssa he pitsittävät savukkeita PCP-nesteeseen, mutta he kutsuvat sitä myös palsamointinesteeksi.

• Like
Reactions: vis

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
On olemassa rikkakasvien torjunta-aine, joka on pääasiassa metyyliamiinia, se on pyöreä, mutta vanha kaava. Jos olisi torjunta-aine, jossa olisi pcp:tä, tietäisin sen, olen käyttänyt 100 tuntia etsiäkseni esiasteita ja huumeita kotitaloustuotteista. Sitä kutsutaan "märäksi" savukkeeksi. Se on formaldehydiä. Se ei ole vain balsamointinestettä, vaan sitä käytetään laajalti eläintentäyteollisuudessa. PCP:n kanssa ei ole palsamointinestettä. Formaldehydi on hyödyllinen reagenssi monien huumeiden ja niiden esiasteiden valmistuksessa. Sillä on useita nimiä. Formaliini, paraformaldehydi on samanlainen,formaliini, metanaali (ei metanoli)metyliinioksidi, paraform ja 10 muuta. Se on HCHO ja on rakenteeltaan samanlainen kuin asetoni ( hiili jossa w vetyjä ja kaksoissidoksen päällä happi, aldehydi).

• Like
Reactions: vis