Tulli ratsasi kotini (Suomi) ja opit (AMA)

nothingwaslearnedthatday

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2024
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Hei kaikille!

Halusin jakaa tarinan siitä, miten asiat voivat mennä pieleen. Minulle kaikki tapahtui eräänä aamuna, kun selasin TORia ja nettiä yleensä. Yhtäkkiä joku koputti ovelle ja soitti ovikelloa. Normaalisti en reagoi tällaisiin asioihin, mutta tällä kertaa koirani oli ulkona ja haukkui, joten hetken kuluttua päätin vilkaista etupihan kameroiden kautta. Internetini oli jostain syystä pätkinyt, ja uusi matkapuhelimeni ei suostunut muodostamaan yhteyttä WiFi-verkkoon, jonka avulla olisin voinut tarkistaa, kuka ovella oli. Ajattelin, että ehkä se oli joku, jota odotin, joten avasin oven. No, se ei ollutkaan!

Sitten aloitimme takaa-ajon tietokoneisiin, jonka voitin, mutta sen jälkeen oli lyhyt hetki, jolloin minun piti päättää, olivatko nämä ihmiset kaikkien tavaroideni perässä vai olivatko he agentteja, jotka halusivat pidättää minut, joten minun piti päättää, tappelenko vai en. Päätin olla taistelematta, kun näin molemmilla miehillä pistoolit. Pian sen jälkeen paikalle ilmestyi 10 ihmistä lisää, mikä oli joka tapauksessa aivan liikaa. Minut painittiin maahan ja laitettiin käsirautoihin muutamassa sekunnissa. Sitten alkoi kotietsintä, joka kesti muutaman tunnin. Sen jälkeen minut vietiin paikalliseen poliisivankilaan, jossa olin noin 10 päivää ennen kuin minut siirrettiin toiseen vankilaan, jossa vietin noin 8 viikkoa. Koko tämän ajan en ollut missään yhteydessä ulkomaailmaan. Kaikki tietokoneeni ja tavarani takavarikoitiin, ja niitä tutkitaan edelleen. Pixel-puhelimeni siirrettiin pääkaupunkiin 24 tunnin kuluessa sen lukituksen avaamisen toivossa, mutta sitä ei ole tapahtunut tähän päivään mennessä. Myös pääkannettavani pysyi lukitsemattomana sen jälkeen, kun se oli takavarikoitu 8 viikon ajan. Sain sen selville, koska ainoat todisteet, joita joillakin ihmisillä oli minua vastaan, olivat kuvia, jotka he ottivat matkapuhelimella ollessaan kotonani, ja niistä pystyin näkemään päivämäärän ja kellonajan jne. Kysyin, mikseivät he ottaneet kunnon kuvakaappauksia, kun he kuulustelivat minua, ja sain vastaukseksi: "Mitä väliä sillä on, miten kuvat on otettu?" Vastasin, että näin, että ne olivat tietokoneeltani, ja päivämäärä ja kellonaika oli silloin, kun heillä oli vielä pääsy tietokoneeseen. Tämän jälkeen kuvat otettiin minulta pois, ja luulen, että jotenkin suututin kuulustelusta vastaavan agentin. Hänellä tai hänellä oli erittäin huono luonne. Häpeä.

En voi kertoa tapauksesta kovin yksityiskohtaisesti, koska minua vastaan on edelleen käynnissä tutkinta, johon kuuluu myös jatkuva tarkkailu, mukaan lukien internet-aktiviteettieni seuraaminen ja mitä tahansa muuta voitte kuvitella. Nuo agentit ovat hyviä, sen voin sanoa, mutta he ovat myös vain ihmisiä ja heillä on rajalliset resurssit.

Joitakin keskeisiä otteita, jotka voisin mainita, ovat Thinkpad, Veracrypt, Google Pixel, GrapheneOS ja QubesOS. Jos ne eivät tee sinusta luodinkestävää, ne eivät myöskään tee työstäsi helpompaa toisella puolella. Ja millä tahansa puolella pelissä kaikki on kiinni resursseista. Jos piilottelet persettäsi tarpeeksi hyvin tai ainakin salailet tavaroitasi tarpeeksi, on hyvin mahdollista, että syyte sinua vastaan hylätään, koska resursseja ei riitä tutkinnan jatkamiseen. En tosin laskisi sen varaan, haha.

Vankilassa minua vastaan käytettiin melko paljon psykologista manipulointia, mutta kun tajusin sen, siitä tuli aika hyödytöntä. Jos ei hauska. Vielä yksi asia: hanki aina asianajaja alusta alkaen. Minulla ei ollut kunnon asianajajaa saatavilla alusta alkaen syistä, joita en voi paljastaa täällä. Jouduin olemaan tekemisissä tuon tyypin kanssa noin kuukauden ajan, ennen kuin sain toisen, joka oikeasti auttoi minua. Sitä ennen jouduin lukemaan oikeuteni kirjoista, joita muut samankaltaisessa tilanteessa olevat ihmiset olivat kirjoittaneet.

Siinä on jo aika monta sanaa. Lyhyesti sanottuna, olen valmis vastaamaan kaikkiin kysymyksiin siitä, miten asiat kehittyivät.

Peace and mind your OPSEC <3
 
Last edited by a moderator:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Kiitos tarinastasi!
 

nothingwaslearnedthatday

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2024
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Ei ongelmaa! Jos on edes pieni mahdollisuus, että voin auttaa jotakuta vastaavassa tilanteessa olevaa, kaikki on sen arvoista. Ennen en oikeastaan välittänyt näistä virastoista, mutta saamani kohtelun jälkeen olen valmis heittämään niille hanttiin aina tilaisuuden tullen.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Mitä psykologista manipulointia sinuun käytettiin?
 

nothingwaslearnedthatday

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2024
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Minuun kokeiltiin monenlaista mielenvittuilua. Kuten se, että jos en kerro totuutta, pilaan kaiken, kuten työpaikkani, oikeuteni nähdä poikaani ja tuhoan myös sukulaisteni elämän. He tekivät myös paljon laittomia kuulemisia ilman asianajajaani sellissä. Jälkimmäiset ovat varmasti laittomia asioita.
 

France

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 12, 2024
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Miten ne päätyivät sinulle? Oliko se vain siksi, että käytit Tor-selainta ja internet-yhtiösi ilmoitti siitä? Olisi mielenkiintoista tietää, koska haluan ryhtyä varotoimiin välttääkseni vastaavia ongelmia.
 

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 28, 2024
Messages
13
Reaction score
10
Points
3
Halusin vain kertoa sinulle joitakin tapoja, joilla he seuraavat sinua. Nvidian grafiikka voidaan kytkeä tilaan, jossa varjostimen kello on lähettää kuvan jopa 50 metrin päähän. He käyttivät tätä minuun.

Taajuus oli 250 MHz niille, jotka ihmettelevät. He varmistavat yleensä rakennuksen lähellä. Sovelluksissa kuten discord ja steam on sisäänrakennettu näytön katselu takaovet joten välttäkää.

He käyttävät stingeriä väärennettyä matkapuhelinmastoa puheluiden sieppaamiseen ja kaikkien normaalien puhelujen salauksen alentamiseen ja kuuntelemiseen.

He käyttävät seinäkosketusmikrofoneja ja kuuntelevat sinua, jos he eivät pääse asentamaan mikrofonia asuntoosi.

Salaiset kamerat. Ne ovat nyt näkyvissä kuin valokuitukaapelin kärki, ja niitä on hyvin vaikea löytää.

Pidä kaikkia laitteitasi vaarassa, jos ne koskaan palautetaan.
 

nothingwaslearnedthatday

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2024
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Ensimmäiset kiitokset neuvoistasi. Tämä oli pääsyy siihen, miksi jaoin omat kokeeni, jotta ehkä joku samankaltaisessa tilanteessa oleva voisi hyötyä aiemmin saaduista kokemuksista ja parhaassa tapauksessa olla kutsumatta edes liittovaltion viranomaisia kotiinsa alun perin.

Jutut nVidia GPU:sta ovat karmivia, ja luin itse asiassa muutama päivä sitten SDR-juttuja selatessani, että ihmiset ovat onnistuneet hakemaan kuvaa valvontakameroista, tietokoneista jne. jopa RTL-SDR:llä tahattomien radiolähetysten avulla, enkä ole varma, pidänkö todellisuudesta, jossa elämme.

Mikrofoneista törmäsin tähän artikkeliin, joka toivottavasti on hyvin muotoiltu trolli eikä todellisuutta:


Olisi kiva nähdä TOP 100 valvontamenetelmää, joita käytetään virastoittain/maittain/minkä mukaan.


Jos joku on kiinnostunut RTL-SDR jutuista, tässä on linkki RTL-SDR blogiin, jossa on myös työkaluja Tempestille:

 

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 28, 2024
Messages
13
Reaction score
10
Points
3
Äläkä käytä langatonta yhteyttä, sillä ne voivat käyttää sitä ongelmitta ja tehdä MITM-hyökkäyksiä, katso paskaasi wiresharkilla jne.
 

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 28, 2024
Messages
13
Reaction score
10
Points
3
Ja vielä yksi viimeinen muistutus. Ainoa tapa kadottaa häntä nykyään on parkkihallissa tai metrossa, koska heillä on kotimainen vakoilusatelliittiohjelma, jota he käyttävät seuraamaan sinua. Luuletko, että FGC 9:n luoja löytyi huonojen ostosten kautta? Todennäköisesti he seurasivat häntä siitä hetkestä lähtien, kun hän tapasi dokumentin tekijät ja vain katsoivat, kun hän käveli kotiin.
 

nothingwaslearnedthatday

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2024
Messages
16
Reaction score
11
Points
3
Alan uskoa, että tulevaisuuteni on, kun on kyse siitä, että pystyn käyttämään laitteita, jotka haluan pitää yksityisinä ja pystyn ylläpitämään anonymiteettiä on omistettu laitteita piilotettu ennen ja pyöritetään kunnolla. Jotkut laitteet voit jopa antaa hyväntekeväisyyteen mitä tahansa, joten jos ja kun se herättää kysymyksiä, se voi pian alkaa elää uutta elämää ja antaa myös vastustajille jotain raapia päätään muutaman hetken.
 
Top