Question Rikkinäinen lauhdutin

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Kuka tahansa tietää jonkun Yhdistyneessä kuningaskunnassa, joka korjaa laboratoriolaitteita, koska suuri lauhduttimeni ja fraktiotislaukseni ovat napsahtaneet sairaiksi AF

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Joo mutta ei halpaa tavaraa niin saapuu rikki mieluummin korjata niitä tbh

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Se oli "hyvämaineiselta " yritykseltä, katsoin historiastani, se oli Deschem. Se oli uskomattoman hyvin pakattu. Sisällä styrox-laatikko tehty sitä varten ja erittäin paksuseinäinen ja erittäin tiheä, pahvilaatikossa täydellisesti sopiva ja sitten pakattu maapähkinöillä toiseen pahvilaatikkoon. Olisin voinut ottaa kuvia, mutta sitä olisi ollut todella vaikea rikkoa. En usko, että 2 laukausta 8 kilon painoisella maulilla voisi rikkoa sitä, mutta voin murtaa harkkoseinän molemmat sivut samalla laukauksella.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Onko sinulla linkkiä hänen myymäläänsä Amazonissa plz

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Se on myös aika kelvollista lasitavaraa. ainoat paremmat tavarat, joita minulla on, ovat Pyrex tai kimax. Tämä on parasta kiinalaista tavaraa, mitä minulla on. Ostin juuri uuden sekoituslevyn. Vanha, lämmityselementti paloi 2. Etsittyäni pitkään ja hartaasti sain Vevor 500w lämmityksen anturilla ja lcd-näytöllä ja se on PID, joten käännän nuppia, kunnes se sanoo haluamani lämpötilan ja kävelen pois. Se oli 140 tai 150 dollaria.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Tuo on kiitollinen se on jopa ilmainen toimitus sekä uk goin to dm häntä minun lista 🙌

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
27
jos olet päättänyt yrittää korjata itse , voit kokeilla käyttämällä korkean lämpötilan lasi epoksiliimaa, pitää muistaa olla especialy korkean lämpötilan sovellukseen.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Se oli ensimmäinen asia, jota ajattelin, mutta en ollut varma, että probs silti jarruttaa lol.