• Welcome to the Canada section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, there is nothing we can do to help you.

Buy Onko kanadalaisia BB:n ystäviä?

Conduct any deals through escrow or you will lose money!

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Etsin liittymiä Kanadasta, A: koska rakastan Kanadaa enemmän kuin Yhdysvaltoja. B: olen paljon lähempänä Kanadaa kuin Meksikoa. Ja C: kukaan ei lähetä minulle reagensseja tänne!

Lopputavoitteena on osoite, johon voin lähettää, mutta minun on laajennettava yhteyspohjaa.

Miten voimme auttaa toisiamme? Kertokaa minulle, jos voin auttaa jossakin asiassa täällä Yhdysvalloissa, oli se sitten toimitusosoite, muita ainesosia, joita te ette jostain syystä saa, mutta minä saan, tai muuta sellaista. Olen varma, että "jonkin" täytyy olla laillista täällä ja ei siellä?

Lopetan lyhyellä tarinalla: Ajoin kerran Kanadan läpi Alaskasta lukiokaverini kanssa. Paras reissu, jonka olen koskaan tehnyt! Kaikkialla missä pysähdyimme, meitä tervehdittiin vain ystävällisesti. Kun pysähdyimme ensimmäisen kerran ja painoin jalkani Kanadan maaperään ensimmäistä kertaa, tyhjästä juoksi onnellisin näkemäni koira ja vaati sylittelyä ja vatsan hieromista. Mikä mahtava tapa kokea paikka ensi kertaa! Helvetti, jopa WalMartin myyjät olivat ystävällisempiä (Ystäväni tarvitsi laatikollisen Kraft-ruokaa!). Ainakin vuosikymmenen ajan, ja hänellä on yhä se laatikko haha).

Pysähdyimme eräänä iltana Edmontonissa, muistan sanoneeni, että jonain päivänä minun on palattava sinne tekemään oikeita bisneksiä, liiketoiminta oli räjähdysmäistä, uusia rakennuksia nousi kaikkialle, se mielettömän suuri ostoskeskus oli juuri avattu ja näytti kukoistavan, olin lamaantunut, rakastuin välittömästi. Menimme sinä iltana baariin, ja uskon, että huomasin kanadalaisten olevan lämpimimpiä ja mukavimpia juoppoja, joita voit koskaan tavata. He puhuivat MEILLE, ottivat meidät mukaan keskusteluun, ja me kaikki tajusimme, että meillä oli niin paljon yhteistä. Todellakin yksi elämäni parhaista öistä, en malta odottaa, että pääsen takaisin!!!.. OHHHHH CAAAANNNNADAAAAA
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Useimmat paska jos se on kirjoittanut minulle täällä, olen pilvessä, tiedät, kun olen kuiva katsomalla minun sivuston aktiivisuus hidastuu haha
 

quiteintricate

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 30, 2023
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
haha
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Lähetin tänään paljon viestejä, minulla on tänään uskomatonta kamaa, SYNTYMÄ?! En usko. ;)
 
Top