Question Amfetamiini korkea syövyttävä kevyesti punaisella kosketuksella

aktor

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hei, minulla on amfetamiinia, ja se on aivan erilaista kuin mitä olen koskaan nähnyt, se on erittäin syövyttävää ja kuivuminen kestää ikuisuuden.
se palaa aivan liian kauan ja haisee hieman oudolta vaikea kuvailla, se toimii täydellisesti mutta palaminen on todella huono, luulen että pH on liian korkea.
mutta olen täysin nokkela kemiassa, onko kenelläkään aavistustakaan mikä siinä on vikana tai miten voin selvittää sen, anteeksi huono kuvaus mutta ei ole äidinkieleni.

Bigballen

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Vaikka olen yleensä samaa mieltä, metamfetamiini on aiheuttanut enemmän haittaa kuin amp

• Like
Reactions: vis

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
154
Amfetamiinisi PH-arvo on hyvin alhaalla ja amfetamiini on hyvin syövyttävää ja hankki tämän punaisen värin, Periaatteessa kemisti ei saanut sitä oikein ja laski voimakkaasti pH:ta sulfatoidessaan vapaata emästä ja siksi sillä on tämä aggressiivinen väri ja haju, kaikki tämä johtuu huonosta sulfaatinmuodostuksesta ja liiallisesta happomäärästä. (sulfatar ei salli virheitä). Vältä yksinkertaisesti kuluttamasta liian hapettunutta tuotetta, joka sinulla on, koska muuten on helppo vahingoittaa kehoasi tuolla nopeudella.