Kunpa kaikki osaisivat vastata näin! oletko sinä professori? (Kutsun ihmisiä melko usein asiantuntijoiksi, mutta professori sait harvinaisen kohteliaisuuden). En rehellisesti sanottuna ole koskaan ajatellut, että koko molekyylikokoonpano ohittaa BBB:n. Koska tiedän, että kyseessä on aihiolääke, olisin voinut lyödä vetoa, että se hydrolysoidaan sitä varten. Arakidonihappo kulkee omaa tietään ja LSD en sukeltaa tähän ikuiseen kiehtovaan fysiologiaan, näin päättelyni menee ja luen. Biokonjugaatit ovat omalla tavallaan hienoja, joten ei ole häpeällistä, mitä kirjoitin tietäen, että annos kasvaa, kun asyyli on suurempi. Arakidonihappo on turhautumiseni ja toivon, että ainakin yksi pullo selviytyi kemian kokoelmani massatuhosta (arvokas, koska "pakotin" DEA: n antamaan ne takaisin minulle, mutta vanhempani tuhosivat sen). Minulla on 50g, jos im onnekas, minulla on vanha viehätys tähän rasvaan, jonka rakennetta en osaa edes piirtää (nyt se on minulle häpeällistä, koska esittelen itseäni biokemistinä). Syntetisoija minussa tietää, etten laita käytäntöön ja kyllä se näyttää paljon työtä. Kiitos, että toit valoa tähän ja kannustit etsimään lisää. Ystävällisin terveisin!