Question Hvad ville være det bedste gulv til et stort laboratorium?

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
669
Deals
8
Jeg har prøvet og spurgt mange mennesker, hvad der ville være den bedste løsning til laboratoriegulvet, og jeg er stadig ikke klar over, hvad der ville være det bedste.
Er der nogen, der ved, hvilken slags jord der bruges i store farmaceutiske laboratorier?
Det, der muligvis har fungeret bedst i øjeblikket, er gruesavsmuld, men sandheden er, at så er alt fyldt med savsmuld, og det dukker op overalt hahahaha
Jeg har læst noget om filt til kemikalier, men jeg er ikke sikker på det, og det er dyrt.
Tak skal du have.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Det bedste er forseglede sten eller fliser, der er skridsikre og væsketætte, og vær også opmærksom på passende fodpaneler. Gulvet skal også være antistatisk.

Der findes også specielle gummigulve, som ikke har nogen samlinger og skal opfylde de højeste standarder.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
669
Deals
8
Kender du navnet på dette gulv? Er det kemikalieresistent?
Tak for hjælpen

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
87
www.nora.com (clearnet)
Hej, fliser er generelt bedst. Men hvis du er interesseret i gummi, kan jeg anbefale denne udbyder.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
509
Deals
5
Jeg arbejder inden for området, og jeg kan fortælle dig, at epoxy med høj molarmasse er det bedste
men du har brug for passende styrke af beton nedenfor, og påføring er en smerte, men det er helt værd
næst efter dette er flisegulve også gode

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
342
Konkret er, hvad jeg ved, der skal til, for at et laboratorium kan blive godkendt af brandmændene.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
669
Deals
8
Okay, tak til alle, jeg vil tjekke det ;-)

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Et gulv, der er modstandsdygtigt over for høje temperaturer. Et normalt stengulv er fint.
Læg nu en plastikpresenning over det. Der, hvor du sætter metalkedlerne, skærer du et hul, fordi plasten smelter af temperaturen, hvis den bliver for høj.
Når du er færdig med dit arbejde, kan du rengøre plastikpresenningen eller smide den væk.