Tak for brødrenes tilbagevenden her, begyndende med William, ja, de har brugt dette materiale, og virkningerne er relative, nogle har meget stærke reaktioner som mental forvirring, accelerator, MDA-stil, meget lang varighed, nogle klienter angiver ikke at føle nogen effekt, hvilket påpeger, at det endelige produkt, som laboratoriet producerer, ikke er helt ensartet, jeg tror, at de ikke engang har en magnetisk omrører. Kan du være mere specifik omkring den proces, du spurgte mig om? Bogstaveligt talt var kemi aldrig min stærke side, men dette forum vil blive min nye kilde til studier, jeg tager 1 gram af stoffet og lægger i hvor mange ML varmt vand? så vidt jeg har været opmærksom på, skærer de MD rundt her som kokain og omdanner 1 kg mdma til 5-6 kg af dette blandede lort.
@G. Patton De fotos, jeg sendte, er af en krystal, som de kun sælger her som europæisk MD, men det hele er lavet her i vores region, om tønden er det eneste, jeg blev informeret om, at det er flydende meth, det er en slags olieagtig væske gullig, som når den udsættes for den åbne luft uden for tønden, krystalliserer den af sig selv. reagenset, der blev testet, er MARQUIS, vi har allerede taget et andet parti fra det samme laboratorium, og nogle gange reagerer det meget lilla, nogle gange helt gult, det er aldrig et godt stof, og virkningerne er altid de samme, en stor frygt, vi har, er at forblive i hænderne på disse mennesker, der ikke ser ud til at vide det mindste, de kan gøre, så meget, at jeg med en kollega, der er kemitekniker, at vi tager nogle spørgsmål fra folket der, fordi ikke engang laboratoriet ved, hvorfor denne "MD" smelter uden for en vakuum / lufttæt gryde. Fra det, vi har talt om, prøver jeg at få den proces, de bruger, og deres opskrift for at se, hvad de gør forkert, jeg ved, at de ønsker at fremskynde processen så meget som muligt der, de er en af de få producenter, og efterspørgslen er meget høj, fremskynde både opvarmning og afkøling af produktet, jeg vil se på det link, du sendte mig, tak på forhånd for din opmærksomhed!r et andet spørgsmål, når du henviser til vakuum, ville det f.eks. være en vakuumpumpe? Jeg huskede processen med at fjerne butan, når vi laver BHO-ekstraktion i marihuana, jeg ved ikke, om processen ville være den samme.
Reagent test
https://ufile.io/mdwm9si8
@edit jeg kan ikke få adgang til "secrets of methanphetamine...." Jeg har ikke adgang til at åbne