17. september 2023: Flight-RCS-holdet afsløret i Thessaloniki, Grækenland! the-frcs.is

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Hej fællesskab,

nu rammer den her tæt på: @flightrcs-teamet blev taget af store LE-styrker i flere razziaer i sidste uge.
Det er en meget trist nyhed for os alle, men desværre også en mulighed for at lære af sine fejl og vokse af dem.
Jeg tænker på alle de anholdte og kan kun forestille mig, hvordan det må være at være i deres sted lige nu :(

De involverede styrker har hovedsageligt været: DEA, Europol, litauisk politi og græsk politi.

Forummet https://the-frcs.is/ er fortsat lukket lige nu.

For mere information, læs venligst disse artikler:

https://hellas.postsen.com/business...-group-that-manufactured-synthetic-drugs.html
https://hellas.postsen.com/business/510124/Thessaloniki-They-were-making-synthetic-cannabis-and-sending-it-by-post-to-Europe-and-America.html
https://hellas.postsen.com/business...annabis-sending-it-to-Europe-and-America.html

Efter at de har opbygget deres arv over en lang periode, var det 8 pakker, der blev beslaglagt i Litauen for 2 måneder siden, der førte til deres undergang. 8 pakker ud af sandsynligvis mange tusinde, lad det synke ind og forstå, at der virkelig kun skal små flaskehalse til for at lægge hele din virksomhed ned.

Nu kan det kun fortælle os om et par ting, som jeg kun kan estimere på dette tidspunkt:

1. Dårlig OpSec for de 8 pakker som fingeraftryk, DNA eller andre oplysninger, der kan føre til deres leverandøridentitet 'Flight-RC'er'. Sandsynligvis sendt med samme kurer for alle pakker
2. Ingen problemer for LE med at identificere dem direkte fra disse pakker
3. Ingen problemer for LE med at finde deres lagre eller andre steder

Med al respekt, når en operation kan fungere i så lang tid, men ikke kan modstå en stor beslaglæggelse af pakker, der er blevet sendt ud, må du som køber antage, at dine data er i fare, i modsætning til hvad Support/Mod på TH har sagt:

MCxi1cu2w4


Lige nu er deres TG stadig aktiv, men jeg vil ikke anbefale nogen at tro på den mod, der er der lige nu, indtil yderligere varsel fra tredjepart eller identitetsgodkendelse gennem PGP.
Risikoen for, at LEs holder TG åben som honeypot, er meget stor i den nuværende situation.
Du er nødt til at antage, at de havde 0 OpSec, og at den fyr, der taler til dig der, er en LE-betjent, indtil han beviser, at det ikke er tilfældet.

Du vil altid have mindst risiko, hvis du ikke køber direkte fra leverandører og selv syntetiserer kemikalier, især når det drejer sig om store mængder.
Breaking Bad har netop udgivet en video om syntetisering af ADB Putinaca, en kraftig cannabinoid, og information om fremstilling af 5CL er også vidt udbredt.

Du vil altid have den bedste chance, når du kun køber lovlige kemikalier til at skabe stoffet på dit eget, sikre sted:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/media/ur-144-synthesis-from-tmcp-indole-large-scale-video-manual.35/

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/media/adb-pinaca-synthesis.93/

@William Dampier @HEISENBERG samt alle andre eksperter på Breaking Bad vil altid være glade for at hjælpe dig med at sætte din hemmelige operation op hurtigt, sikkert og rentabelt.

Pas godt på dig selv,

Gordon
 
Last edited:

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Interessant, hvor de vil blive udleveret til
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Det bliver svært, DEA vil helt sikkert forsøge at få deres vilje med dem.
 

neuro

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 16, 2023
Messages
7
Reaction score
17
Points
3
Wow, det er virkelig en skam. Jeg undrede mig over, hvorfor deres side havde været "under vedligeholdelse" i så lang tid.
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Brug af ekspresforsendelse er grunden til, at det blev beslaglagt pakker. Den sendes med fly, som undersøges mere omhyggeligt.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Nej, det er ikke rigtigt. Express var faktisk vores sikreste forsendelsesmetode. Problemet var for 2 måneder siden, hvor Litauen blev lukket ned, efter at det bogstaveligt talt var en krigszone med 3cmc og noider, som for det meste kom fra Grækenland, Interpol blev opmærksom på det og begyndte at undersøge indgående pakker - som alle pakker, der kom ind i landet - og bemærkede derefter mønsteret og kiggede dybere ind i Grækenland ... det var bare et spørgsmål om tid :(
 
View previous replies…

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
662
Points
93
At arbejde med forsendelser er altid et spørgsmål om tid. Kun dead drops kan sikre anonym uafbrudt drift, og tilbageholdelsen af din butik er et andet negativt eksempel.

Hvis du havde et stort salgsmarked i Litauen, var du nødt til at åbne et lager med dead drops der. Lageret kunne modtage varerne med posten.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Ja, selvfølgelig. Men jeg er nødt til at nævne, at der gik mange penge til forsendelsesafdelingerne, faktisk så mange, at vi betalte over 200 € pr. pakke, der blev sendt via ekspres, mens vi opkrævede 90 € for det. Litauen var faktisk kun en af vores små kunder. Men jeg er enig i, hvad du siger, jeg havde ingen indflydelse på at få det til at ske, da jeg kom ind i teamet senere og nu er den sidste mand, der prøver at få det til at blive, hvad det kunne have været!
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Har du oplysninger om, hvordan det var muligt for Interpol/Europol at spore Flight tilbage blot ud fra 8 pakker inden for 2 måneder?
Der må enten have været beviser på pakkerne eller et hint indeni, der kunne føre til butikken, ellers kan jeg ikke forklare den hurtige efterforskningshastighed på 2 måneder.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Ja, det gør jeg!
Antallet af 8 pakker er helt fiktivt, for der blev beslaglagt mindst 30 pakker, og mange af de personer, der var blevet anholdt i LT, fortalte politiet, hvor og hvordan de havde fået fat i dem. Bortset fra det er der to faktorer mere, for det første satte han ikke farten ned, da alle fortalte ham det, vi så alle risikoen, han så den endda komme uden at vide med sikkerhed hvornår, og ønskede ikke at sætte farten meget længere ned. Det andet punkt, jeg talte med mange om, var, at han begyndte at sælge ægte hash, hvilket i sig selv ikke er noget stort problem, men det der.... man kunne lugte det, selv om man var tre lande væk, så hunde var også et problem derfra... Hash kom til butikken 4 dage før hans anholdelse...
Under alle omstændigheder håber jeg at kunne fortsætte hans arv, men med ordentlig opsec og en helt anden tilgang.
Hvis jeg får flere oplysninger fra "interne", vil jeg opdatere alle, før medierne gør det!
~Cut
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Tak, jeg gik ud fra, at medierne spredte falske nyheder.

Det hjælper os med at forbedre vores OpSec og lære af vores fejl, tak for det!

Jeg er ikke sikker, men hvis du har en direkte kontakt til advokater eller mulighed for at sende penge, når de endelig er blevet fængslet, ville jeg sende 100$ for Flight into prison gennem dig.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Ja, jeg har direkte kontakt til hans advokater, men hvis jeg er i stand til at skaffe pengene til at nå ham, er det andet spørgsmål, jeg vil spørge, om det er en mulighed, men jeg er sikker på, at han værdsætter det faktum, at så mange mennesker bekymrer sig om ham og føler for ham, betyder mere og er mere værd for ham end nogen penge!
Tusind tak for tilbuddet, og jeg er sikker på, at han ville blive lige så glad, som jeg er for at høre så mange venlige ord!
 

neuro

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 16, 2023
Messages
7
Reaction score
17
Points
3
Det er derfor, jeg aldrig ville acceptere ekspresforsendelser, selv om de sendes indenrigs på den måde. Man ved aldrig, hvornår tingene bliver kontrolleret, inden de kommer på flyet.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Hej, jeg er Cut.
Jeg er ikke helt sikker på, hvor jeg skal skrive dette, men indtil videre kan jeg forsikre dig om, at alle kundedata er sikre, fuldt krypterede, og at backends ikke blev genstartet!
For at forårsage så lidt ulempe eller spor af Interpol og lignende kan jeg ikke give for meget information om, hvad der vil ske i fremtiden endnu, bare bemærk, at mærket FRCS eller Flight Rcs ikke kommer tilbage under dette navn, det vil blive fortsat af mig, da dette blev drøftet med flyvning for længere tid siden, ikke for denne særlige sag, men lignende, selvom forretningsmodellen vil blive genopfundet!
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Hej Cut,

det er rart at se dig her :)

Under alle omstændigheder er jeg ked af det tab, du og dit team gik igennem.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Jeg vil også gerne påpege, at TG blev efterladt åben, men begrænset for at filtrere alle kendte og betroede medlemmer. efter at grupperne alle blev renset ved at forbyde hvert enkelt medlem af hver gruppe.
 

thepriest

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 25, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Hvad er den bedste måde at få fat i 5f-adb på? Er der en anden leverandør eller gruppe, som fællesskabet anbefaler? Tak for din hjælp
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Så vidt jeg ved, er der ikke nogen i øjeblikket. Men jeg kan ikke lade flyvearven slutte på denne måde, og der er nogle ting under planlægning/udarbejdelse, som jeg ikke kan garantere noget for endnu. :)
 

thepriest

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 25, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
@NoCutt Ja, det lyder som en god plan. Forhåbentlig kan du finde en legitim leverandør til små forsendelser på 50 eller 100 g, indtil du kommer på benene.
 
Top