• Forumun Türkçe bölümüne hoş geldiniz, kişilerinizi (Jabber, Telegram, Signal, vb.) göndermenin kalıcı bir yasakla sonuçlanacağını unutmayın! Emanet hesabı kullanmadan bir şey almaya veya satmaya karar verirseniz ve para kaybederseniz, size yardımcı olamayacağız.

Istanbul Afslappende produkter

universitedennefretediyor

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Hej alle sammen, jeg ved ikke, hvor aktivt dette fællesskab er, men jeg er sikker på, at jeg kan stole på folks viden her. Som I kan forstå på mit navn, er jeg ved at forberede mig til universitetseksamen, og jeg har problemer med stress, angst og søvnløshed. Er der nogle anbefalede produkter til sådanne situationer, som jeg nemt kan købe på apoteket? Jeg ville være meget taknemmelig, hvis I kunne hjælpe mig. På forhånd tak til alle

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
9
Ozaprin al

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Nu har jeg læst om ozaprin på internettet, og selv om det får mig til at sove godt, har jeg set kommentarer om, at det gør nogle mennesker rastløse. Jeg kunne heller ikke finde nogen klare oplysninger om, hvorvidt det kan købes uden recept. Skal jeg røve et apotek, eller hvad skal jeg gøre?

Trgate

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Ozaprin kan fås uden recept. Hvis du ikke kan finde det, kan du også købe et andet mærke af Olanzapin, som har den samme aktive ingrediens og har samme virkning. Hvis du ikke vil have problemer med doseringen, er tabletter på 10 mg velegnede.

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Først og fremmest tak, jeg brugte den et par gange og sov virkelig dybt, men jeg tror ikke, jeg vil bruge den igen, medmindre det er meget nødvendigt. Jeg følte lidt abstinenser, jeg ved ikke hvorfor

K0D3IN

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
1
Jeg anbefaler duloxetin, det hjalp mig med at sove, men det har den grimme bivirkning, at det reducerer søvnkvaliteten. Bortset fra det reducerede det angst og stress som følelser som angst og stress, Duxet sælges under navnet Duloxx. Uden recept