- Reaction score
- 8
Hej,
som jeg allerede har beskrevet i en anden tråd, har jeg problemer med syntesen af amfetaminphosphat fra P2NP via Al/Hg. Jeg har allerede lavet to batcher med det samme resultat: et meget for højt udbytte af hvad som helst anorganiske salte (for eksempel 85g fra 10g P2NP). Jeg fulgte hvert trin fra videoerne fra dette websted og læste om hver tråd i dette forum og også et par andre howtos. Jeg alkaniserede min sidste batch for ca. 14 timer siden, og sådan ser det ud nu
Er der nogen, der ved, hvad der kan være gået galt med de to første batches, hvilken fejl der kan have forårsaget de resultater, jeg fik? Hvad skal jeg gøre med denne batch? Dekantere kun det første lag, dekantere de to første eller dekantere begge i 2 forskellige bægerglas?
Jeg er glad for ethvert input, tak på forhånd,
lee
som jeg allerede har beskrevet i en anden tråd, har jeg problemer med syntesen af amfetaminphosphat fra P2NP via Al/Hg. Jeg har allerede lavet to batcher med det samme resultat: et meget for højt udbytte af hvad som helst anorganiske salte (for eksempel 85g fra 10g P2NP). Jeg fulgte hvert trin fra videoerne fra dette websted og læste om hver tråd i dette forum og også et par andre howtos. Jeg alkaniserede min sidste batch for ca. 14 timer siden, og sådan ser det ud nu
http://dumpliwoard5qsrrsroni7bdiishealhky4snigbzfmzcquwo3kml4id.onion/image/0275c4f5b897507c.jpeg
Jeg fik på en eller anden måde tre lag. Det midterste ser ud som det øverste af mine første 2 partier, jeg ved ikke, hvorfor jeg fik et tredje. Er der nogen, der ved, hvad der kan være gået galt med de to første batches, hvilken fejl der kan have forårsaget de resultater, jeg fik? Hvad skal jeg gøre med denne batch? Dekantere kun det første lag, dekantere de to første eller dekantere begge i 2 forskellige bægerglas?
Jeg er glad for ethvert input, tak på forhånd,
lee