Før Silkroad

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Kan nogen huske de fora, hvor der foregik åben handel med stoffer, og hvor man betalte med paypal/WU fra før darknet-dagene? opreview, ratethesource (bleh) og så videre?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Var The Farmers Market ikke et af de første? Jeg tror, det eksisterede før krypto.
 

InterestedJimmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Farmers Market, bookworm(club?). Det tog mig lang tid at få adgang til disse markeder i gamle dage. Det var slet ikke så nemt som i dag. Det var et sandt eventyr at finde disse skjulte steder.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Var bogorm et narkotikamarked
 

InterestedJimmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Jeg kan ikke huske det helt præcist. Jeg ved, at jeg fik adgang til det ved at stille visse spørgsmål via kontaktformularen på en hjemmeside og derefter blev kontaktet af en administrator, der havde lidt mere smalltalk og til sidst modtog et invitationslink. Det var et slags skjult forum med en bred vifte af sælgere og førsteklasses priser. Jeg husker et stort udvalg af stoffer og (obskure) RC'er. Jeg tror, at forummet lukkede i 2010, og jeg har kun været medlem i nogle måneder.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Cool, jeg tror, at de oprindelige markeder var altafgørende for det, vi har i dag.
 
Top