Onlinesalg, fordele og ulemper.

Kabul

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
KW2buAQNnE
Fornylig gik vi i butikken efter bøger, og for at tilbringe en god aften med vores kære tog vi VHS'er eller DVD'er i videoudlejning. Nu handler vi på Amazon og ser film på Netflix. Fremskridt har uundgåeligt ført til dette. Udviklingen af narkotikahandlen er også uundgåelig, og på trods af en række problemer, som det vestlige marked har oplevet, vil det stadig udvikle sig. Ja, der var vanskeligheder på markederne. Der var sider, der lavede exit-svindel. Der var sider, som blev lukket af politiet, og brugerne fik problemer, som i tilfældet med Hansa, da det i juli 2017 blev lukket af Europol, og de havde købernes data. Ikke ubrugelige adgangskoder og logins, men hjemmeadresser, som køberne accepterede køb til, hvilket er farligt og ikke behageligt.
Men disse problemer har en løsning. For at ejerne af siden ikke skal forsvinde med pengene, behøver du ikke at opbevare dem der. Køb skal foretages fra din tegnebog, dvs. uden indbetaling. I dette tilfælde er exit-svindel ikke mulig, og webstedet fungerer kun som en garant og ikke en bank. I tilfælde af politiets hacking af webstedet faldt hjemmeadresser ikke i deres hænder, du skal skifte til en anden ordning for overførsel af varerne, ikke med posten, men ved døde dråber, hvis oplysninger automatisk slettes efter afslutningen af aftalen. Denne metode bruges aktivt i landene i det tidligere Sovjetunionen og har bevist sin pålidelighed over tid.
I øjeblikket er der ikke noget sted med sådanne funktioner og funktioner, men så vidt jeg ved, er udviklingen allerede i gang, og snart skal der vises noget lignende. Da onlinehandel har flere ubestridelige fordele i forhold til den gamle model for kartelorganisation.

CqPxfwIki2

Et kartel er et stort antal mennesker, hundreder og nogle gange tusinder af mennesker med deres hære. Sinaloa-kartellet bestod f.eks. af 30.000 mennesker.
F8xzuRbeQw
Alt dette er kæder af personlige forbindelser, hvilket betyder, at det er umuligt at opretholde anonymitet. Og hvis vi taler om virkelig store penge fra narkohandlen, kan vi ikke undvære blod og grusomhed, og både over for vores egne og over for andre, da en integreret del af organisationen er streng disciplin, nådesløs terror mod frafaldne, forrædere, konkurrenter og fjender. Pablo Escobar førte åben krig mod regeringen i ni år. Snesevis af mennesker blev dræbt hver dag, og i november 1989 sprængte et kartel et fly i luften, som formentlig skulle have haft den kommende præsident César Gaviria Trujillo om bord. Alle passagerer blev dræbt, 110 mennesker, Trujillo var ikke om bord. En masse blod for penge, nogle gange meningsløst blod.
Det er værd at bemærke, at ikke alle er i stand til at blive leder af en sådan organisation, og at der desuden kun er nogle få af den slags mennesker. Ud over at du skal have et bestemt temperament, skal du være forberedt på, at du eller dine familiemedlemmer vil blive dræbt, tortureret ekstremt grusomt eller fængslet. Noget af det vil helt sikkert ske, det er kun et spørgsmål om tid. Det vil heller ikke være muligt at komme ud af en sådan forretning, selv om man indser, at risikoen ikke længere er berettiget, og at der er masser af penge. Resultatet vil være det samme.

ATXwIEdjeK
Når man drager konklusioner af alt det ovenstående, er det nødvendigt at overveje fordelene ved onlinehandel før den klassiske model.
I dette tilfælde behøver du ikke at være Escobar, alle kan opbygge et imperium, absolut alle. Uden at forlade hjemmet og uden at forlade komfortzonen. Det er nok at overholde elementære sikkerhedsregler og vigtigst af alt at holde munden lukket. Det er værd at bemærke, at det i dette tilfælde er muligt at bevare sin anonymitet, hvilket betyder, at man kan trække sig ud af forretningen efter behag og uden skyderi med tidligere partnere.

Du kan rekruttere personale uden personlige kontakter, hvor som helst i verden. Det bliver muligt at opbygge dit imperium med kolossale indtægter inden for planetens rammer og kun med en computer. Det er ikke nødvendigt at være i nærheden og slet ikke at røre ved varerne. Det vil sige, at du kan leve et normalt liv uden den store risiko for at miste din frihed eller dit liv.

FhoHYvpM5I
RsXQh7zrkP

Sammenfattende vil jeg sige, at online narkohandel uundgåeligt vil fortrænge den klassiske model. Det eneste spørgsmål er, hvem der bliver den første til at opbygge sit globale imperium og vinde den største jackpot.

Last edited by a moderator:

Doxi999

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Tak for dette indlæg, meget nyttigt :D

Kabul

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Det var så lidt!

8888

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Godt indlæg, jeg venter tålmodigt på noget med døde dråber, det ville være fantastisk :)

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606

Forskere som alpha02 (Alexandre Cazes), Dreadpirateroberts (Ross Ulbricht), Alpraking (Alexandre Beadry) - mange mennesker har allerede draget stor fordel af den voksende digitalisering af narkotikahandlen.

Jeg tror, der kan være endnu større succeshistorier, som vi ikke kender til, om folk, der faktisk stoppede, da tiden var inde.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
31
Jep... Alpraking tog det til et andet niveau, talte med ham en gang via chat, fyren var bogstaveligt talt skør, jeg tror, det var steroiderne, han startede med, der senere gav ham den falske følelse af selvtillid.
Jeg havde problemer med at anskaffe en maskine på grund af al den støj, han lavede, bogstaveligt talt alt med gear, der kom fra Kina, ville blive mærket, så det ud til ... til sidst solgte jeg dem bare og fik nye fremstillet i landet, de krævede noget samling og fejlfinding, men er 100 % risikofrie ...

Sendte han ikke nogen til at opkræve betaling ved grænsen med en sneslæde fuld af xaner? Jeg synes også, det er sjovt, at du stadig omtaler dem som succeshistorier, Quantik og Ulrich blev begge fanget på ret dumme måder ...

View previous replies…

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
De kan kun betragtes som succeshistorier ud fra økonomiske aspekter og fra et pionersynspunkt.
Men jeg tror, at de største succeshistorier er dem, der aldrig bliver fortalt :)

PS - når du sender pillepresser og lignende fra Kina, skal du kun sende det i reservedele over flere forsendelser + ommærke produktet

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
31
Selvfølgelig er det sådan, men da det fjols postede de maskiner, han havde spyttet ud overalt, på det mest aktive diskussionsforum vedrørende hans pressede piller på det tidspunkt, havde vi to små, der kom ind, selvfølgelig rutinemæssigt og skilt ad, men ingen tænkte dengang på at sende det stykke for stykke, hvis der blev rejst mistanke, var der en legitim virksomhed, der gjorde krav på dem, ikke os. Sådan blev de solgt bagefter, men da de ankom, var ingen af dem fuldt samlet og blev stadig mærket ... så vidt jeg husker, åbnede de i et par uger de fleste maskiner fra Kina og tjekkede i det mindste, hvad de var, vi grinede godt af at tænke på, hvordan deres chef sandsynligvis endelig knækkede sammen og fik dem til at fungere efter at have set Quantiks drift ...

Dengang var der ingen, der troede, at nogen var skøre nok til ligefrem at begynde at sende den slags ting. Tiderne var helt sikkert anderledes.... i dag skriver du en HS-kode, der har noget at gøre med et kugleleje, og du kan glemme alt om, at din pakke nogensinde kommer ind i destinationshavnen... skørt...

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Jeg tænker, at du må være fra USA, det må være hårdt.
EU-folk har ikke den slags problemer :D Der er masser af muligheder for at modtage varer fra Kina og endnu bedre, mange lokale kilder til alt, så du behøver ikke engang at bestille fra Kina.