Jeg ville ikke betragte svaret som uhøfligt, det er bare, at dette faktum er sandt for de fleste af os, og OrgUnikum var beskyttende over for dig. Ikke desto mindre gav han dig de oplysninger, du bad om, hvilket jeg ikke gjorde, fordi min holdning også var lidt beskyttende. Arbejdet med dette materiale skal udføres med alle de personlige værnemidler, du kan få, meth-kemi er stort set indgangsniveau sammenlignet med denne oprensningsprocedure. Husk, at de fleste glasvarer og personlige værnemidler skal destrueres efter brug af sikkerhedshensyn, en lille plet på bordet eller laboratoriefrakken er potent nok til at dræbe flere mennesker. Jeg stoler på, at du har nok erfaring med farlig kemi med meth til at kunne håndtere freebasering/saltdannelse. Mens P/I2-reduktion er en eksplosions-/brandfare, er dette en toksicitetsfare, da du måske ved, at et stort vådt håndklæde kan bruges til at stoppe en løbsk meth-syntese (jeg vil endda vædde på, at det måske har reddet din frihed før), i tilfælde af fent har du brug for et super lille rum, som du vil dække med tyk plastfolie over det hele og hazmat + gasmaske + rørehandsker og midler til at afklæde hazmat uden at røre ved det direkte. Og selvfølgelig skal man lave en fortynding (opskæring) af fent, som skal blandes i længere tid, så der ikke opstår hotspots (en, jeg kender, døde af hotspot fra fent). Jeg var den person, der tog initiativ til at destruere materialet og leverede metoden. Jeg kan godt lide fentanyl, men jeg accepterer kun farmaceutisk kvalitet i de tilfælde, hvor jeg ikke har adgang til det efter ønske. Det er sådan, jeg aldrig bliver afhængig af opiater, eller i det mindste har jeg indtil videre kun oplevet, at den afhængighed, jeg var sikker på, viste sig at være illusorisk. De bedste ønsker! P.S. Undersøg fremgangsmåden og bed om ekspertens mening, prøv at finde en person med tidligere praktisk erfaring som vejleder.