Question Looking for a vendor Brug for en pålidelig (ærlig) kilde!

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hey ... det er det mørke net. Det er ikke ligefrem et ærligt sted, det ved jeg godt. Men et eller andet sted derude må der være en side/sælger af vicodin/hydrocodone/norco, som VIRKELIG følger deres egne escrow-regler. En sælger, der leverer produktet.

Kan nogen pege mig i den rigtige retning? Jeg er så træt af at blive snydt!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
@prophet har et par stykker hver måned. Han er den eneste, jeg kender, der sælger ægte receptpligtige opiater. Ikke for at sige, at han er den eneste, der sælger dem, men han er den eneste, jeg har verificeret. Jeg kan bevidne, at der er flere, der sælger forfalskninger. Hvis du ikke kan få en pink 30 mg oxy på apoteket, så er de pin-farvede, der er til salg her, ikke ægte. Det samme med grøn Xanax. Brug altid escrow-tjenesten. Hvis nogen på denne side forsøger at overbevise dig om ikke at gøre det, håber de på at snyde dig.

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tak for dit svar. :)

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
Denne fyr er en svindler. Prøv aldrig at købe stoffer via telegram, det er alligevel falsk, og ejeren sidder i fængsel og synger som en fugl.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Jeg får nogle få hydrocodon 7,5 hver måned og også 30 mg oxy. Jeg ved aldrig, hvornår eller hvor mange, min kilde tager dem, så antallet er altid forskelligt. Mine anmeldelser af de hydros, jeg har solgt, vidner om, at de er ægte, og det samme gør Frit, som også har testet min oxy. I øjeblikket er jeg løbet tør, men jeg opdaterer mine lister, når jeg får nye varer. Du kan stadig se på min liste, selv om jeg er udsolgt

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tak for svaret, men jeg leder efter mere end et par stykker om måneden. :)

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Hvis du har købt mine oxy 30'ere til bulkpris, hvilket normalt er 30-35 piller om måneden, betaler du 31$ pr. stk. Delt i 4 har du fire 7,5 mg oxy, og til 31 $ pr. stk. betaler du 7,75 $ for hver 7,5 mg. Hvis du køber 30 af mine 7,5 dros i bulk, hvilket er 10 hver, betaler du $ 10 for hver 7,5 mg hydros. Jeg kan give de tilbud, jeg får, videre, og jeg får en bedre pris på oxy. 30 oxy-piller svarer til at købe 120 af de 7,5 mg piller om måneden, og de er stærkere og billigere end de 7,5 mg hydros. Dybest set kan du få mellem 120 og 140 7,5 mg oxy-piller om måneden for 2,25 dollars billigere, end du ville betale for 7,5 mg hydros. Du får mere for pengene på den måde, og når du siger, at du leder efter mere end et par stykker om måneden, er 30-35 30 mg oxy ikke bare et par piller. Hvis man tager dem mod smerter, er det 120-140 piller, som en læge ikke vil give dig, medmindre du har kræft eller noget andet lige så alvorligt. Og med hensyn til prisen, hvis du finder ægte oxy 30 billigere end $ 31 pr. pille, hvis de købes i løs vægt, så lad mig det vide, for jeg køber dem måske selv for at sælge til dem, der har brug for det. $ 930 lyder som meget for 30 piller, indtil du bryder det ned og laver matematikken i sammenligning med, hvad du generelt finder med hydros næsten hvor som helst. Hvis du er interesseret, så kom og se mig på onsdag

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Hvis du har problemer med at finde en her, kan du måske tjekke DrugHub eller Archetyp markets. De kan findes på daunt(dot)link. Bekræft altid, at du markedsfører hjemmesider

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tak for dit svar. Jeg forstår ikke ... daunt(dot)link?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Har du tor installeret?

Webstedet er daunt.link
Der er markeder på den

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
Vær forsigtig, mængden af forfalskede piller på det mørke net er svimlende, og nogle er direkte farlige.

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
54
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/showcase/

Alt, hvad der findes i dette afsnit, kan du købe uden risiko for at blive snydt.
Vælg et land eller en region, og få det, du har bestilt.
Der findes også opio: Hydrocodon, metadon, OXY