Hvis du har købt mine oxy 30'ere til bulkpris, hvilket normalt er 30-35 piller om måneden, betaler du 31$ pr. stk. Delt i 4 har du fire 7,5 mg oxy, og til 31 $ pr. stk. betaler du 7,75 $ for hver 7,5 mg. Hvis du køber 30 af mine 7,5 dros i bulk, hvilket er 10 hver, betaler du $ 10 for hver 7,5 mg hydros. Jeg kan give de tilbud, jeg får, videre, og jeg får en bedre pris på oxy. 30 oxy-piller svarer til at købe 120 af de 7,5 mg piller om måneden, og de er stærkere og billigere end de 7,5 mg hydros. Dybest set kan du få mellem 120 og 140 7,5 mg oxy-piller om måneden for 2,25 dollars billigere, end du ville betale for 7,5 mg hydros. Du får mere for pengene på den måde, og når du siger, at du leder efter mere end et par stykker om måneden, er 30-35 30 mg oxy ikke bare et par piller. Hvis man tager dem mod smerter, er det 120-140 piller, som en læge ikke vil give dig, medmindre du har kræft eller noget andet lige så alvorligt. Og med hensyn til prisen, hvis du finder ægte oxy 30 billigere end $ 31 pr. pille, hvis de købes i løs vægt, så lad mig det vide, for jeg køber dem måske selv for at sælge til dem, der har brug for det. $ 930 lyder som meget for 30 piller, indtil du bryder det ned og laver matematikken i sammenligning med, hvad du generelt finder med hydros næsten hvor som helst. Hvis du er interesseret, så kom og se mig på onsdag